Urimelig efterregulering- har brug for hjælp

Skrevet i Generelt

Slettet klub 20. august 2010, 14:54
Nå men det var da flot at i kunne indse fejlen efter han forgæves havde forsøgt at overbevise sin egen OBM om det, og måtte oprette et indlæg der medførte 12 siders frustrerede brugere/mods og admins.
Først når Rasmus begynder at spørge ind til det sker der noget....

Husk nu at give manden et beløb som kompensation der svarer til det i straffede med. Han har jo manglet de penge, og gået glip af handler pga. dette stunt i lavede.

The Dudes (Rasmus Rønn Nielsen) 20. august 2010, 14:54
FC Roncatto sagde:
The Dudes sagde:
Jeg har taget kontakt til CH-gruppen og spurgt nærmere ind til årsagerne til denne straf.

Jeg siger ikke, at straffen er korrekt eller forkert; men én af årsagerne til CH'erne har gjort som de har her er, at spillerens handelspris var 525% over spillerens estimerede værdi på handelstidspunktet.
http://www.virtualmanager.com/players/4568989-rex-ngawaka

Da jeg købte ham her var hans værdi i nærheden af 50k, husker det ikke helt præcis. Men jeg har altså cirka givet 8 gange mere end det han er værd i spillet. Skal jeg også straffes nu?
Hvis du prøver at læser det jeg skriver, så giver jeg jo netop udtryk for, at en uoverensstemmelse mellem værdi og handelspris IKKE betyder, at straffen her er korrekt smiley

Så forstår ikke helt hvor du vil hen med den kommentar? smiley

The Dudes (Rasmus Rønn Nielsen) 20. august 2010, 14:56
Fantasy World sagde:
The Dudes sagde:
Jeg ved ombudsmændene diskuterer sager internt og jeg vil derfor indtil videre ikke kommentere på deres handlinger.
Hvordan kan man som ejer af vman være så ligeglad med hvad brugernes opfattelse af hvordan vman's CH afdeling fungerer ?. Burde du ikke gå ind og træde i karaktér, rette fejlen, og sikre at den samme fejl ikke bliver begået igen.

(Jeg ved godt hvordan jeg ville sikre fejlen ikke skete igen....)

Pas på, Vman ikke bare kommer til at sejle derudaf uden at lytte til brugerne, det er jo os der holder spillet kørende.
Hvad får dig til at drage den konklusion, at jeg er ligeglad? Hvorfor tror du jeg deltager i denne debat - og gentagne nu har skrevet, at jeg er involveret i sagen.

Er din definition af at være ligeglad, når man tager fat i problemstillingen og forsøger at forbedre tingene? smiley

Slettet klub 20. august 2010, 14:58
The Dudes sagde:
Fantasy World sagde:
The Dudes sagde:
Jeg ved ombudsmændene diskuterer sager internt og jeg vil derfor indtil videre ikke kommentere på deres handlinger.
Hvordan kan man som ejer af vman være så ligeglad med hvad brugernes opfattelse af hvordan vman's CH afdeling fungerer ?. Burde du ikke gå ind og træde i karaktér, rette fejlen, og sikre at den samme fejl ikke bliver begået igen.

(Jeg ved godt hvordan jeg ville sikre fejlen ikke skete igen....)

Pas på, Vman ikke bare kommer til at sejle derudaf uden at lytte til brugerne, det er jo os der holder spillet kørende.
Hvad får dig til at drage den konklusion, at jeg er ligeglad? Hvorfor tror du jeg deltager i denne debat - og gentagne nu har skrevet, at jeg er involveret i sagen.

Er din definition af at være ligeglad, når man tager fat i problemstillingen og forsøger at forbedre tingene? smiley
Ja jeg tilføjede det også lige til min sidste post at det var fint du havde spurgt ind til det smiley. Læste lidt for hurtigt.

Men det er da sørgeligt at det var det der skulle til før der skete noget smiley

AC Fjelsted (Fjelle) 20. august 2010, 15:02
The Dudes sagde:
Fantasy World sagde:
The Dudes sagde:
Jeg ved ombudsmændene diskuterer sager internt og jeg vil derfor indtil videre ikke kommentere på deres handlinger.
Hvordan kan man som ejer af vman være så ligeglad med hvad brugernes opfattelse af hvordan vman's CH afdeling fungerer ?. Burde du ikke gå ind og træde i karaktér, rette fejlen, og sikre at den samme fejl ikke bliver begået igen.

(Jeg ved godt hvordan jeg ville sikre fejlen ikke skete igen....)

Pas på, Vman ikke bare kommer til at sejle derudaf uden at lytte til brugerne, det er jo os der holder spillet kørende.
Hvad får dig til at drage den konklusion, at jeg er ligeglad? Hvorfor tror du jeg deltager i denne debat - og gentagne nu har skrevet, at jeg er involveret i sagen.

Er din definition af at være ligeglad, når man tager fat i problemstillingen og forsøger at forbedre tingene? smiley
1 ting sådan en ban sker alt for tit! ?
fx GIF Grenå ban for søll 50,000 uha dada man bliver da alt for ring for de peng :O!

The Dudes (Rasmus Rønn Nielsen) 20. august 2010, 15:02
TotalDomination sagde:
Samtidig med vi venter vil jeg dog sige at der ikke kan være så meget at diskutere..?

Ham der gjorde det skal fjernes fra sin position, ham der gav ham ret skal samme vej - og den klub det gik ud over skal have sine penge igen.

Så kan man bagefter diskutere hvordan man gør dette system bedre?
Du vil forbløffet hvis du vidste hvilket maskineri, der skal til for at opretholde en "myndighed" som CH'erne eller OMB'erne.

Vi har 30.000 brugere der overværer vores eneste handlinger. Vi er NØDT til at gøre vores ypperste for at handle korrekt. Altid. Derfor er det vigtigt, at vi taler sammen om tingene og bliver enige om tingene før vi handler.

Og da alle CH'ere og OMB'ere kun gør dette i deres fremtid, kan vi ikke bare med et trylleslag samle alle til debat. Vi er nødt til at poste vores kommentarer og oplæg og vente på respons.

Det lyder til, at mange af jer tror, at vi har et stort crew af fuldtidsansatte. Hvis vi havde, så ja - så skulle og kunne denne sag have været behandlet lynhurtigt i morges da vi mødte ind på arbejde. Men det har vi altså ikke.

I stedet forsøger vi at gøre det så godt som vi overhovedet kan, med de resourcer vi nu har tilgængeligt. Og for at gøre det, er vi nødt til at være meget omhyggelige i vores handlinger - og det tager altså tid.

The Dudes (Rasmus Rønn Nielsen) 20. august 2010, 15:03
Fantasy World sagde:
The Dudes sagde:
Fantasy World sagde:
The Dudes sagde:
Jeg ved ombudsmændene diskuterer sager internt og jeg vil derfor indtil videre ikke kommentere på deres handlinger.
Hvordan kan man som ejer af vman være så ligeglad med hvad brugernes opfattelse af hvordan vman's CH afdeling fungerer ?. Burde du ikke gå ind og træde i karaktér, rette fejlen, og sikre at den samme fejl ikke bliver begået igen.

(Jeg ved godt hvordan jeg ville sikre fejlen ikke skete igen....)

Pas på, Vman ikke bare kommer til at sejle derudaf uden at lytte til brugerne, det er jo os der holder spillet kørende.
Hvad får dig til at drage den konklusion, at jeg er ligeglad? Hvorfor tror du jeg deltager i denne debat - og gentagne nu har skrevet, at jeg er involveret i sagen.

Er din definition af at være ligeglad, når man tager fat i problemstillingen og forsøger at forbedre tingene? smiley
Ja jeg tilføjede det også lige til min sidste post at det var fint du havde spurgt ind til det smiley. Læste lidt for hurtigt.

Men det er da sørgeligt at det var det der skulle til før der skete noget smiley
"Skete noget"? Jeg går ud fra du omtaler "det vi har gjort" i denne sag.

Det vi har gjort er at tilbagetrække efterreguleringen. Det kunne jeg desværre ikke have gjort FØR det skete hvis det er det du mener med, at jeg skulle have gjort det noget før.

The Dudes (Rasmus Rønn Nielsen) 20. august 2010, 15:07
Fantasy World sagde:
The Dudes sagde:
Jeg ved ombudsmændene diskuterer sager internt og jeg vil derfor indtil videre ikke kommentere på deres handlinger.
Burde du ikke gå ind og træde i karaktér, rette fejlen, og sikre at den samme fejl ikke bliver begået igen.

(Jeg ved godt hvordan jeg ville sikre fejlen ikke skete igen....)
Læs nederste del af UDV's svar. Vi gør skam noget ved sagen og har naturligvis tænkt os at lære af fejlen.

I Corleonesi (Billig T-liste - Fight For Pink) 20. august 2010, 15:14
Hvor mange gange mere end spillerens skal det være for at være overpris ?

Slettet klub 20. august 2010, 15:14
Hvordan sikrer i jer så imod at det ikke sker igen :O?
Besvar