Urimelig efterregulering- har brug for hjælp

Skrevet i Generelt

Thorshammer United (EPU) 20. august 2010, 12:54
Bøsseløkke BK sagde:
Thorshammer United sagde:
Helles supermænd sagde:
Fantasy World sagde:
CH står for Cheat hunters

Ham Ritter og de CH's der har været indvolveret burde opsiges med det samme, tråden viser tydeligt at de langtfra er kompetente nok til at varetage den post.

Hintz, få nu styr på de folk og ansæt nogle voksne mennesker med erfaring.
Ja Fantasy, jeg er kommet i den situation, at jeg må give 100% ret i hvert et ord du skriver (hvilket jo er ret sjældent for os 2, det med at være enige smiley )

Hellesmiley

PS: husk det er min private mening!!
Har Hintz som FA noget at gøre med CH og OBM?
Nej smiley Det er Bjarne der skal træde i karakter her.
Okay, så har vi igen et inkompentent crewmedlem, som ikke har styr på vman's arbejdsdeling smiley

PS: Dette er min private mening smiley

The Dudes (Rasmus Rønn Nielsen) 20. august 2010, 13:00
Jeg har taget kontakt til CH-gruppen og spurgt nærmere ind til årsagerne til denne straf.

Jeg siger ikke, at straffen er korrekt eller forkert; men én af årsagerne til CH'erne har gjort som de har her er, at spillerens handelspris var 525% over spillerens estimerede værdi på handelstidspunktet.

The Dudes (Rasmus Rønn Nielsen) 20. august 2010, 13:04
Vejen Sportsforening sagde:
Spillet er ikke bare på slingrekurs, spillet er allerede havnet langt ude i rabatten

[...]

PS. Er træt så bær lige over med eventuelle grammatiske fejl i mit indlæg.
Hej Stampe,

Godt indlæg! Jeg vil blive glad hvis du oprettede din egen tråd da en sådan diskussion ikke hører til her.

Glasben CF (Number one) 20. august 2010, 13:13
The Dudes sagde:
Jeg har taget kontakt til CH-gruppen og spurgt nærmere ind til årsagerne til denne straf.

Jeg siger ikke, at straffen er korrekt eller forkert; men én af årsagerne til CH'erne har gjort som de har her er, at spillerens handelspris var 525% over spillerens estimerede værdi på handelstidspunktet.
Men det betyder vel også bare, at de simpelthen ikke ved nok om markedet OBM/CH?.. En spillersværdi, som jeg har opfattet det stiger, når han kommer på bedre træningsanlæg + at han spiller nogle gode kampe!.

At sige det, vil jo så sige, at han faktisk vil blive handlet til underpris, hvis han kun skulle have været købt for sin pågældende værdi på købstidspunktet. Kunne godt tænke mig at se nogen som har lidt forstand på gamet, som ikke har et hold der ligger på en værdi under 10 mio. på trods af 4 års arbjede. Hvordan skulle den ombudsmand, som har været inde i den her sag, kunne vurdere om det er overpriser/underpriser, når hans hold ikke selv har den standard som handlen havde.. Hvis nu det var 2 klubber som havde en hold værdi på 100 mio. hvordan skullle han så kunne vurdere om det er overpris/underpris, når han ikke selv forhandler med de priser?..

Girondins Bordeaux (Lasse) 20. august 2010, 13:15
The Dudes sagde:
Jeg har taget kontakt til CH-gruppen og spurgt nærmere ind til årsagerne til denne straf.

Jeg siger ikke, at straffen er korrekt eller forkert; men én af årsagerne til CH'erne har gjort som de har her er, at spillerens handelspris var 525% over spillerens estimerede værdi på handelstidspunktet.
Men CH og OBM siger at de står fast på, at de ikke vil ændre beslutning. (Selv OBM, som skal beskytte brugerne for misbrug hos CH)

Og så ser man denne tråd hvor over 90% mener at efterreguleringen er helt ude i hampen, b.la. klubber som Aab BK, Sydkurve og Bøsseløkke som er rigtigt meget inde i handels priserne?

Husk nu på at der skal være plads til en dårlig handel på vman (Hvilket jeg ikke engang mener dette var) og så pengeoverførsel (Som jo er det der skal straffes for)

FC Kildetoft (Mr Jakieboy) 20. august 2010, 13:42
The Dudes sagde:
Jeg har taget kontakt til CH-gruppen og spurgt nærmere ind til årsagerne til denne straf.

men én af årsagerne til CH'erne har gjort som de har her er, at spillerens handelspris var 525% over spillerens estimerede værdi på handelstidspunktet.
The Dudes sagde:
Vejen Sportsforening sagde:
Spillet er ikke bare på slingrekurs, spillet er allerede havnet langt ude i rabatten

[...]

PS. Er træt så bær lige over med eventuelle grammatiske fejl i mit indlæg.
Hej Stampe,

Godt indlæg! Jeg vil blive glad hvis du oprettede din egen tråd da en sådan diskussion ikke hører til her.
Vil næsten kalde de indlæg pinlige.. For det første har du lavet spillet sådan, at værdierne er helt af røven! smiley - Nu tager vi nogle handler for at understrege pointen!:
http://www.virtualmanager.com/players/5462511-gabin-longas-cerezo ham her skulle så være 50mio i overpris? smiley - hvis i har jeres såkaldte "måler" med smiley
- nu er du utrolig passiv.. - det lyder næsten som om du ikke vil begå fejl.. Citat: Jeg siger ikke, at straffen er korrekt eller forkert; - helt ærligt, kom dog med noget vi kan bruge - tror du ikke selv, at vi kan se, at værdien har været dårlig smiley

Slettet klub 20. august 2010, 13:42
The Dudes sagde:
Jeg har taget kontakt til CH-gruppen og spurgt nærmere ind til årsagerne til denne straf.

Jeg siger ikke, at straffen er korrekt eller forkert; men én af årsagerne til CH'erne har gjort som de har her er, at spillerens handelspris var 525% over spillerens estimerede værdi på handelstidspunktet.
Med det hentyder du at spillernes værdi er vejledende for spillerens handelsværdi og rettesnor for ch for at bedømme snyd.

Jeg har oplevet en 18 årig spiller falde fra 18 mil. til 3 mil på en uge.(hvad jeg kan huske) så værdiudregneren køre som bølger i stormvejr.
Det må da være stats, alder og træning der burde have den største indflydelse på prisen. Det har det da for mit vedkommende når jeg handler og så selvfølgelig efterspørgslen på den type spiller der handles med.

Ham her steg fra 1,5 mil til 12,5 mil på en uge, så den værdiudregner er værdiløs til beregning af spillerens pris

http://www.virtualmanager.com/players/5232051-antonin-ursiny

Mvh

Allan

The Dudes (Rasmus Rønn Nielsen) 20. august 2010, 13:47
FC Kildetoft sagde:
Vil næsten kalde de indlæg pinlige.. For det første har du lavet spillet sådan, at værdierne er helt af røven! smiley - Nu tager vi nogle handler for at understrege pointen!:
Vi har lavet estimatoren så godt vi kan. Vi kan også gå tilbage dem gamle (som var helt hen i vejret) eller fjerne det helt? smiley

Fremadrettet vil jeg meget gerne dedikere mere tid til at få gjort den bedre og mere præcis, men pt. er der andre ting som optimeringer til kampmotoren og sløve load-tider i weekdenden der presser og som vi vurderer vigtigere.
FC Kildetoft sagde:
http://www.virtualmanager.com/players/5462511-gabin-longas-cerezo ham her skulle så være 50mio i overpris? smiley - hvis i har jeres såkaldte "måler" med smiley
Jeg har aldrig sagt den er perfekt. Så helt enig - den kan forbedres.
FC Kildetoft sagde:
- nu er du utrolig passiv.. - det lyder næsten som om du ikke vil begå fejl.. Citat: Jeg siger ikke, at straffen er korrekt eller forkert; - helt ærligt, kom dog med noget vi kan bruge - tror du ikke selv, at vi kan se, at værdien har været dårlig smiley
Nu er det sådan, at vi er nødt til at være enige i gruppen før vi kan komme med en udmelding. Alternativt skulle jeg have undladt at skrive, men det vil have medført mere frustration og brok end hvis jeg ikke havde kommet med ovenstående udmelding. Mener du, at det var bedre, at jeg tiede og lod folk være i det uvisse?

Slettet klub 20. august 2010, 13:48
Rasmus siger han vil kigge på det, så giv ham lige lidt tid!

Jeg er personligt glad for at Rasmus kigger på det her, det viser at det er nået op på hans bord, og der er en chance for at der bliver gjort noget ved det.

For det der med at det er over 525% af en værdi kan man ikke bruge til noget i dette spil...

Slettet klub 20. august 2010, 13:51
TotalDomination sagde:
Rasmus siger han vil kigge på det, så giv ham lige lidt tid!

Jeg er personligt glad for at Rasmus kigger på det her, det viser at det er nået op på hans bord, og der er en chance for at der bliver gjort noget ved det.

For det der med at det er over 525% af en værdi kan man ikke bruge til noget i dette spil...
helt enig giv ham nu lige en chance inden ham bliver hakket i 2 stykker, nu sker der da noget ik
Besvar