Urimelig efterregulering- har brug for hjælp

Skrevet i Generelt

Slettet klub 19. august 2010, 15:28
Redigeret 22. 8. 2010:
Problemet er løst, men debatten må ikke glemmes.
Efterreguleringen er givet tilbage, og der er givet en offentlig undskyldning, samt et løfte om bedre sagsbehandling og større lydhørhed i fremtiden.
Tak for en god debat, med masser af gode indlæg!
Ros og tak til de folk fra Vman crewet, der har kæmpet brugernes sag!

19. 8. 2010:
Jeg har modtaget en bøde på 360000 for en spiller handel på Stanley Hogg - solgt for 450000.
ttp://www.virtualmanager.com/players/4809149-stanley-hogg
Han var og er den bedste MH til prisen på transferlisten!

Alligevel insisterer en "ombudsmand" på at min bøde er rimelig!... Det kan sgu ikke passe!?

Herunder følger sagens gang indtil nu (desværre med nyeste først)

Vil gerne høre lidt tilbagemeldinger, hvis der er nogen som orker at læse det igennem!
På forhånd tak!!

Venlig hilsen

T.S.

Historie
19. august 2010, 15:29Aarhus Dreamteam
Skal man så altid frygte en bøde?... Kan du finde en ligeså god midtbane højre til billigere penge?????

Det er altså ikke OK!!!!

19. august 2010, 15:25FC København Denmark
Desværre. Beslutningen står ved magt, og der ændres ikke i din straf. Spilleren havde en lav værdi, og ikke prangende træning.

Venlig hilsen
Ritter - Ombudsmand

19. august 2010, 15:20Aarhus Dreamteam
Det er kun en uge siden at jeg solgte Stanley Hogg til 450000:
http://www.virtualmanager.com/players/4809149-stanley-hogg

og tjek lige hans træninger... de har ikke ændret meget ved hans stats, siden jeg solgte ham.

Se hvad der er af tilsvarende spillere på transferlisten: http://www.virtualmanager.com/transfer_listings?minimum_age=21&maximum_age=22&maximum_price=600000&position=MR&ability_minimums%5B0%5D%5Bkey%5D=&ability_minimums%5B0%5D%5Bvalue%5D=&ability_minimums%5B1%5D%5Bkey%5D=&ability_minimums%5B1%5D%5Bvalue%5D=&ability_minimums%5B2%5D%5Bkey%5D=&ability_minimums%5B2%5D%5Bvalue%5D=&country_id=&order=abilities_sum&search=1&commit=S%C3%B8g

Ingen så gode som ham til under 600000!
Den bedste til salg under 600000 koster 500000 og er ikke nær så god!

Nu må i godt lige få lavet om på det her!!

19. august 2010, 14:50Aarhus Dreamteam
Nej, men et åbenlyst potentiale, som betyder at han uden en bedre træningskvotient, få uger senere havde denne værdi! Vi snakker altså om en spiller til den beskednde pris af 450000 credits!!!
I kan simpelthen ikke forsvare det her!!!

19. august 2010, 14:47FC København Denmark
Spilleren havde ikke en værdi af 300000 da du solgte ham.....

Venlig hilsen
Ritter - Ombudsmand

19. august 2010, 14:43Aarhus Dreamteam
Har nu undersøgt sagen selv... 450000 for en spiller der nu har en værdi på over 300000, det kan da aldrig være overpris og slet ikke, som der står i reglerne "langt over markedsprisen"!!!!!!! Hvis i undersøger hvad der eller er af spillere på den position, så har FC Lagersalg gjort en god handel!! Bliver noget irriteret over at i laver sådan en åbenlys fejl, som i ikke en gang vil indrømme!!!!

19. august 2010, 14:35Aarhus Dreamteam
Det forstår jeg ikke noget af!.... Det er vel altid op til den enkelte hvad han/hun vil give??? Ellers skal der jo være en fast pris på alle spillere!! Så er der ikke noget der hedder handel længere!? Han var transferlistet og så er der åbenbart en der er uenig med jer i at hvad hans værdi er, siden han valgte at købe spilleren!!... Og ham der købte lignede ikke en nybegynder, at dømme på hans træningsanlæg. Det er jo heller ikke sådan at han var specielt dyr!! Mange spillere bliver solgt til højere pris, selvom deres værdi på papiret er lav! Jeg køber jævnligt spillere på samme vis som jeg har solgt ham her!
Lad mig også lige høre hvordan i er faldet over netop denne handel!??
I risikerer da at miste spillere på denne måde! Der er ikke noget sjov i spillet, hvis prisen er fast... Tør slet ikke tænke på hvad der sker, hvis jeg sælger de andre spillere på min transferliste, så står jeg vel til bøde igen!??
Der er også noget der hedder spillerens position, og som du sikkert ved er der positioner der er sværere at udfylde end andre og det gør også noget ved prisen.

Jeg kan simpelthen ikke set hvad jeg har gjort forkert!!!

Når der er en transferliste, så er konsekvensen at der er en (sund) variation i prisen.

Hvordan klager jeg over denne mærkværdige beslutning??

Efter sådan en underlig bøde i et spil, man betaler for at spille, overvejer man da lige om ikke det er slut med det... Øv!



19. august 2010, 10:43FC København Denmark
Hejsa

Jeg har nu drøftet sagen med CH. De har taget ud fra spillerens træning og hans værdi, samt den salgspris du har solgt for ham. Dette smeltet sammen i et, giver at de mener at det er overpris. Jeg står ved deres side, som jeg også skrev, med at jeg mener umiddelbart også at denne sag er korrekt. Men nu har jeg fået uddybet svar til dig, og derved står vores regulering ved magt.

Venlig hilsen
Ritter - Ombudsmand

18. august 2010, 14:37Aarhus Dreamteam
Tak for det! Kan du uddybe hvad du mener, med at du umiddelbart godt kan se det fra deres side? Jeg er helt blank!!:-o

18. august 2010, 08:12FC København Denmark
Hejsa

Jeg tjekker lige op med CH, hvorfor de mener dette. Men umiddelbart kan jeg godt se det fra deres side af, men dobbelt tjekker lige. Du høre nærmere.

Venlig hilsen
Ritter - Ombudsmand

16. august 2010, 09:54Aarhus Dreamteam
Kan jeg få et svar? Er virkelig uforstående overfor at jeg skal have en bøde for at en klub vælger at købe en af mine spillere, der er transferlistet!???

Ansvarlig gruppe skiftet til Ombudsmand (14. august 2010, 15:52, Storgaard FC)
14. august 2010, 15:48Aarhus Dreamteam
Hvad?? Hvorfor??
Fc Lagersalg har købt en af mine spillere, og så får jeg en bøde... Hvorfor??

Systemet 13. august 2010, 16:54
Klubben reguleres 363.360 Credits for handler med: Fc Lagersalg

Slettet klub 19. august 2010, 15:42
Helt hen i vejret-

Så må transferlisten afskaffes hvis man får bøde for at købe den bedste spiller til prisen.

Mvh

Allan

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 19. august 2010, 15:51
Forstår godt din frustration.

Især bekymrer denne bemærkning fra ombudsmanden mig:
Aarhus Dreamteam sagde:
19. august 2010, 14:47FC København Denmark
Spilleren havde ikke en værdi af 300000 da du solgte ham.....

Venlig hilsen
Ritter - Ombudsmand
Spillerværdierne er altså alt for ustabile til, at de bør bruges som pålidelige prisparametre - hvilket man jo også tydeligt kan se i denne sag, hvor spillerens værdi ugen efter er steget til over 300.000 og således ikke længere ligger langt fra salgsprisen ...

Slettet klub 19. august 2010, 15:55
FCK Lions sagde:
Helt hen i vejret-

Så må transferlisten afskaffes hvis man får bøde for at købe den bedste spiller til prisen.

Mvh

Allan
Præcis det tænker jeg også må være konsekvensen!! :-s

Glad for at høre lidt kommentarer på det! Tak for det!

Slettet klub 19. august 2010, 15:58
Kan godt forstå dig, men nutidens admins på vman, er alt alt for hårde efter min mening smiley

Slettet klub 19. august 2010, 16:02
Barca des Putro sagde:
Kan godt forstå dig, men nutidens admins på vman, er alt alt for hårde efter min mening smiley
Og det sku komme fra dig. Alt for hårde? Hvis de var alt for hårde ville de havde lukket din / den stjålne klub(Barca des Putro) som du nu besidder, for længst.
Nå men well BTT: Totalt urimeligt, Alle spillere bliver jo handlet til et langt stykke over spillerværdien, for sådan er markedet nu engang. Totalt urimelig bøde du har fået dig smiley

Slettet klub 19. august 2010, 16:06
min private mening!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg kan ganske simpelt ikke se nogen overpris i din handel, og finder den bøde du har fået helt hen i vejret, det virker som om nogen har fået det forkerte ben ud af sengen!!
Så jeg støtter dig 100% i din sag

MVH

Hellesmiley

Slettet klub 19. august 2010, 16:07
Helles supermænd sagde:
min private mening!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg kan ganske simpelt ikke se nogen overpris i din handel, og finder den bøde du har fået helt hen i vejret, det virker som om nogen har fået det forkerte ben ud ag sengen!!
Så jeg støtter dig 100% i din sag

MVH

Hellesmiley
Enig - jeg bider mere mærke i, at spillerværdien overhovedet er et vurderingsgrundlag; hvilket er dybt vildledende og komisk på samme tid.

Slettet klub 19. august 2010, 16:18
Haha det er så sindsygt...

Jeg må give dig ret, hvis de insistere på at lave sådan nogle latterlige bøder for spillerhandler

Punkt 1 - Så kan man ikke sælge en 15 årig med en værdi på 2000c til 20.000.000c pga hans potentiale..?

Den eneste måde at løse dette på er ved at låse transferprisen fast, altså man kan kun købe spillere til deres værdi.. og så bliver det da først kedeligt at handle...

Det er helt til grin det der, der er en admin og ombudsmand der burde finde noget andet at lave..

Held og lykke med din sag.

Slettet klub 19. august 2010, 16:31
Det er jo snart en ren lottokupon du trækker hver gang man handler her.

Og hvordan kan man fastsætte en bøde udfra et værdisystem der er helt ude i skoven og som svinger med millioner ?
Besvar