Urimelig efterregulering- har brug for hjælp

Skrevet i Generelt

AC Fjelsted (Fjelle) 19. august 2010, 16:33
synes du er for klamt!.. du skal skrive og klage og BED om erstatning! du skal ikke finde dig i det det er ikke rimligt!. det er normalt at det sker sådan nogle ting!. herinde!
de burde selv tage og ordne det der Priser! -.-'!

har fx en ung spiller OVER vudert som en i helvede!...

AC Fjelsted (Fjelle) 19. august 2010, 16:35
Barca des Putro sagde:
Kan godt forstå dig, men nutidens admins på vman, er alt alt for hårde efter min mening smiley
tænk lige over så bude du få en bøde for det her salg Edvin Stener Tagesen og en uges ban!

Slettet klub 19. august 2010, 16:59
lol..

Totalt til grin at blive straffet for den handel, handler CH's med bind for øjnene når de modtager anmeldelser fra børn der ikke kender til markedspriser ?. Denne handel er helt legal, havde det været mig var jeg også gået helt amok.

Desværre fokuserer CH's og ombudsmænd tit på at beskytte deres eget ego, fremfor at indrømme at den er helt gal.

Håber fandme du får den bøde annulleret og kompensation oveni for gene, + en offentligt undskyldning fra de personer som har været indvolveret, det mangler sku bare.....

Jonni (JOA - Jonni) 19. august 2010, 17:03
*SLETTET*

Slettet klub 19. august 2010, 17:05
FYI, så har jeg bedt OP om at fjerne sektioner der omhandler hans bøde - idet det er i mod forumreglerne. Tråden er senere blevet vinklet i en retning, der handler om, hvorvidt spillerværdier bør være valide i vurderinger der omhandler overpris/underpris.

Det er simpelthen for at forhindre en lukning af tråden, og bibeholde en helt legal og vital debat smiley

Slettet klub 19. august 2010, 17:17
Helljumpers Academy sagde:
FYI, så har jeg bedt OP om at fjerne sektioner der omhandler hans bøde - idet det er i mod forumreglerne. Tråden er senere blevet vinklet i en retning, der handler om, hvorvidt spillerværdier bør være valide i vurderinger der omhandler overpris/underpris.

Det er simpelthen for at forhindre en lukning af tråden, og bibeholde en helt legal og vital debat smiley
Uhadada

Jeg kan godt forstå ch og ombudsmanden vil være anonyme med sådanne åbenlyse fejl de begår.
Ombudsmanden burde være brugernes talerør til systemet og ikke omvendt.
Jeg fatter ikke at så mange fra vmans crew kan tage så meget fejl.

Mvh

Allan

FC Kildetoft (Mr Jakieboy) 19. august 2010, 17:18
Los Futbolistas sagde:
Forstår godt din frustration.

Især bekymrer denne bemærkning fra ombudsmanden mig:
Aarhus Dreamteam sagde:
19. august 2010, 14:47FC København Denmark
Spilleren havde ikke en værdi af 300000 da du solgte ham.....

Venlig hilsen
Ritter - Ombudsmand
Spillerværdierne er altså alt for ustabile til, at de bør bruges som pålidelige prisparametre - hvilket man jo også tydeligt kan se i denne sag, hvor spillerens værdi ugen efter er steget til over 300.000 og således ikke længere ligger langt fra salgsprisen ...
ja og endnu mere latterligt er det, at 15-årige bliver solgt til 50mio - de har da heller ikke den værdi endnu smiley - Den er ikke vel lavet den baning smiley

Slettet klub 19. august 2010, 17:19
FCK Lions sagde:
Helljumpers Academy sagde:
FYI, så har jeg bedt OP om at fjerne sektioner der omhandler hans bøde - idet det er i mod forumreglerne. Tråden er senere blevet vinklet i en retning, der handler om, hvorvidt spillerværdier bør være valide i vurderinger der omhandler overpris/underpris.

Det er simpelthen for at forhindre en lukning af tråden, og bibeholde en helt legal og vital debat smiley
Uhadada

Jeg kan godt forstå ch og ombudsmanden vil være anonyme med sådanne åbenlyse fejl de begår.
Ombudsmanden burde være brugernes talerør til systemet og ikke omvendt.
Jeg fatter ikke at så mange fra vmans crew kan tage så meget fejl.

Mvh

Allan
Og MOD's skal, desværre mener nogle, bare håndhæve de regler admins og FA'ere har udarbejdet på forummet.

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 19. august 2010, 17:26
FC Kildetoft sagde:
Los Futbolistas sagde:
Forstår godt din frustration.

Især bekymrer denne bemærkning fra ombudsmanden mig:
Aarhus Dreamteam sagde:
19. august 2010, 14:47FC København Denmark
Spilleren havde ikke en værdi af 300000 da du solgte ham.....

Venlig hilsen
Ritter - Ombudsmand
Spillerværdierne er altså alt for ustabile til, at de bør bruges som pålidelige prisparametre - hvilket man jo også tydeligt kan se i denne sag, hvor spillerens værdi ugen efter er steget til over 300.000 og således ikke længere ligger langt fra salgsprisen ...
ja og endnu mere latterligt er det, at 15-årige bliver solgt til 50mio - de har da heller ikke den værdi endnu smiley - Den er ikke vel lavet den baning smiley
Ja med de 15-årige spiller spillerværdisætningen virkelig fallit
... det gør den også her selvom der er tale om en lidt ældre spiller - jeg fatter simpelthen ikke, hvis CHs og ombudsmand ikke har andre og bedre parametre at dømme udfra end spillerværdien. Det gør det jo til rent lotteri, hvem der bliver dømt og hvem der ikke gør ...

Slettet klub 19. august 2010, 17:34
Helljumpers Academy sagde:
FCK Lions sagde:
Helljumpers Academy sagde:
FYI, så har jeg bedt OP om at fjerne sektioner der omhandler hans bøde - idet det er i mod forumreglerne. Tråden er senere blevet vinklet i en retning, der handler om, hvorvidt spillerværdier bør være valide i vurderinger der omhandler overpris/underpris.

Det er simpelthen for at forhindre en lukning af tråden, og bibeholde en helt legal og vital debat smiley
Uhadada

Jeg kan godt forstå ch og ombudsmanden vil være anonyme med sådanne åbenlyse fejl de begår.
Ombudsmanden burde være brugernes talerør til systemet og ikke omvendt.
Jeg fatter ikke at så mange fra vmans crew kan tage så meget fejl.

Mvh

Allan
Og MOD's skal, desværre mener nogle, bare håndhæve de regler admins og FA'ere har udarbejdet på forummet.
Selv os almindelige supportere skal bare sende sagen videre, vi kan INTET gøre i en sag, som er så fejlbehandlet som denne smiley

Hellesmiley
Besvar