Urimelig efterregulering- har brug for hjælp

Skrevet i Generelt

VSTGN (Sir B) 22. august 2010, 15:45
Har nu brugt en halv krig på at læse mig igennem denne her tråd, som jeg inderst inde håber kommer til at sætte standarden for fremtidens sager !!

Men når det så er sagt, forarger det mig at man som CH og OBM i danmarks STØRSTE online managerspil, ikke har nogen form for moral. Det her er selvfølgelig en generalisering, men når alt foregår for lukkede døre har jeg jo ikke andet alternativ..

Hvordan kan man i fællesskab (CH) først lukke en bruger og endda med tydelig mangel på beviser. Hvorefter man som bruger forventer en smule respekt fra en OBM der har prædikat af at være NEUTRAL ?

Neutral er ikke at gengive de præcist samme svar som CH? Eller har jeg mistet fornuften i sommerens hede? OBM skriver til brugeren at han ikke skal bruge tid på at vurdere andre typer handler af samme kategori ? Hvad pokker skal han så foretage sig!!!! Kigge på de værdier som reguleres ligesom vinden i håret!!

Det er simpelthen så fallitagtig at man i den ene kugle har "Værdierne er BARE retningslinier" og når så straffen skal falde vægter kuglen med "Grundet værdien på spilleren har vi valgt at efterregulere til spillerens reelle værdi". Det kan godt være mine mange byture har sat sig på hørelsen, men for mig lyder det ret selvmodsigende!!

Thumbs up at i vælge at give en offentlig undskyldning, men det burde bare ikke nå dertil. Jeg af person, sætter en lid til at gøre mine ting professionelt, så jeg med 110% kan stå inde for mine handlinger og ageren - og så må man sgu arbejde noget hurtigere.. No offence - men det burde ikke være så svært at lave en liste med aspekter der SKAL gennemgåes ved HVER ENESTE sag. Og ved særdeles usædvanlige sager, skal der bare noget mere erfaring ind over..


Slettet klub 22. august 2010, 16:41
Hold kæft hvor er det klamt smiley det er sådan noget der, som kan gøre mig **** sur.. Det er jo virkelig latterligt at du får den bøde.. De keder sig ihjel de CH's og den eneste grund til, at de giver folk bøder på sådan noget der er fordi de røv keder sig og vil vise at de har magt.. LOL HVOR ER DET KLAMT!

Slettet klub 24. september 2010, 14:03
Ja, forstår heller ikke hvordan Ritter kan se det som overpris.. Men forstår slet ikke at han bedømmer ham udfra værdien især taget i betragtning at det siges det er "seriøst" arbejde!

- Håber du er stolt af dig selv Ritter.

Slettet klub 24. november 2010, 18:03
Man kan ikke regne en skid med de værdier spillerne har. mit hold har en værdi af 3mil men har brugt omkring 4 millioner på holdet. syntes virkelig det er for lamt at du får en bøde for det.

Trophy Hunters FC (Mr Trophy) 25. november 2010, 10:45
Hvis crewet tager ombudsmænd ind, der ikke kan se udover CH's beslutninger og ikke er i stand til, at se bort fra spillerens "værdi" og kigge på de faktorer, der rent faktisk fastsætter en spiller aktuelle værdi, ja så er der vel ikke meget at sige til sager som disse.

Der er tydeligvis et kompentence problem blandt nogle af crewet's medlemmer, hvilket er ærgeligt. Det betyder jo at sager som disse trækker i langdrag, men heldigvis fik vi en god slutning her pga. der heldigvis også er en del crew medlemmer, der besidder de nødvendige kompentencer. Måske man burde stramme kravene lidt mht. når man tager nye medlemmer ind.

Hvis man så ikke kan få ordentlige medlemmer nok, må man jo komme med en gulerod for alt arbejdet. Det er mig noget sort at man sætter krav op om, at der forventes 10 timers arbejde som f.eks. CH eller OBM ugeligt uden så meget som en småkage i tak. Det er da klart at der er mangel på kompentence så! Sæt kravene ned eller kom med noget gratis licens eller et eller andet. Selv greenpeace betaler folk for at stå på gaden for dem!

Mvh.
Mr. Exceed

Slettet klub 25. november 2010, 13:29
Egentlig burde en spillers værdi reguleres lige efter en evt handel.

Således at værdien bliver = købsprisen, det er jo det spilleren er værd eftersom det er det han kunne handles til via auktion og alt muligt andet!.
Hvordan værdien så skal arte sig i den efterfølgende periode er jeg ikke helt sikker på, men det burde vel være et udtryk, for præstation i kampe og til træning - en spiller der aldrig spiller ved ingen hvad kan på banen og kan derfor ikke være meget værd!

Slettet klub 25. november 2010, 13:48
The Libertarians sagde:
Egentlig burde en spillers værdi reguleres lige efter en evt handel.

Således at værdien bliver = købsprisen, det er jo det spilleren er værd eftersom det er det han kunne handles til via auktion og alt muligt andet!.
Hvordan værdien så skal arte sig i den efterfølgende periode er jeg ikke helt sikker på, men det burde vel være et udtryk, for præstation i kampe og til træning - en spiller der aldrig spiller ved ingen hvad kan på banen og kan derfor ikke være meget værd!
helt enig, men som du skriver skal det gemmentænkes lidt, for ellers ville der blive problemer med 15 årigs værdi og spiller der er blevet snydt med osv, men ellers har du ret prisen burde sættes efter sidste handelspris og så justeres ud fra træning og kamp præstationer

Slettet klub 25. november 2010, 13:48
hvorfor oppe en 3 måneder gammel tråd?

Slettet klub 25. november 2010, 13:54
Faciento Huelva CF sagde:
hvorfor oppe en 3 måneder gammel tråd?
godt spørgsmålsmiley

Slettet klub 25. november 2010, 14:47
The Libertarians sagde:
Egentlig burde en spillers værdi reguleres lige efter en evt handel.

Således at værdien bliver = købsprisen, det er jo det spilleren er værd eftersom det er det han kunne handles til via auktion og alt muligt andet!.
Hvordan værdien så skal arte sig i den efterfølgende periode er jeg ikke helt sikker på, men det burde vel være et udtryk, for præstation i kampe og til træning - en spiller der aldrig spiller ved ingen hvad kan på banen og kan derfor ikke være meget værd!
Synes det er en genial ide. Men som andre siger skal den nok finpudses lidt så spillere der snydes med ikke giver et falsk billed af markedsprisen.
Besvar