Vman slogan "Fuld tilfredshed eller pengene spildt

Skrevet i Generelt

Slettet klub 10. juli 2009, 23:38
Sjælland CF sagde:
Ringsted IF sagde:
@Sjælland

Så du tror at ham der er så god til computer at han kan hacke lige den klub han vil, han hacker DIG?

Det kan du da ikke mene seriøst..
Han skrev til mig til at starte med og spurgte om vi vil værre venner. Jeg svarede nej, og så sagde han at han ville hacke mig. Et par timer senere kunne jeg ikke logge ind igen. Han er lukket nu.
Men du kan godt se det meget meget meget ulogiske i at han skulle vælge en (sorry) skodklub som den du havde, når han hvis han var så god, kunne vælge og vrage, ikke?

Slettet klub 10. juli 2009, 23:38
FC Milanese sagde:
Forza Chicken sagde:
1.2 Email
For at spille Virtual Manager skal du anvende en gyldig og personlig email-adresse. Denne email-adresse skal være under fuldstændig kontrol af klubbens ejer. Ejeren har ansvaret for at sikre sin email ved fx at vælge et password, der er umuligt at gætte.
1.3 Ansvar
Ejeren af klubben er fuldt ansvarlig for alle handlinger der foretages af denne.
1.4 Password
Ejeren har ansvar for at beskytte sit password. Ejeren har ligeledes ansvar for, at vælge et password der ikke kan gættes.

Din fejl og derfor skal Vman ikke erstatte noget smiley
Undskyld jeg spørger Forza... og tak for dit indlæg..
Hvis din konto bliver tømt i Danske Bank, og du har bevis for du ikke har videregivet din kode, eller kontonummer, får du så erstatining ???????????
Eller er der noget jeg har misforstået... hvad siger forbruger styrelsen ??? tror du er forkert på den..
Præcis!

RAE The Gambler (RAE) 10. juli 2009, 23:41
FC Milanese sagde:
Hvis din konto bliver tømt i Danske Bank, og du har bevis for du ikke har videregivet din kode, eller kontonummer, får du så erstatining ???????????
Hvordan skal man bevise at man ikke har givet sit kontonr eller kode væk? Det er jo bare ord mod ordsmiley
FC Milanese sagde:
Eller er der noget jeg har misforstået... hvad siger forbruger styrelsen ??? tror du er forkert på den..
Jeg tvivler også på at forbrugerstyrelsen har noget at gøre med tømning af ens bank konto. Det er vist mere en sag for politietsmiley

Slettet klub 10. juli 2009, 23:41
Drenge. Tag jer sammen og før en god saglig debat med fornuftige indlæg. Ellers er der ingen der gider tage nogen af os seriøst.

Og husk ikke at svine CH, supportere mm. De gør i størstedel af tilfældende et godt solidt stykke arbejde, for det her spil.

Slettet klub 10. juli 2009, 23:42
Ringsted IF sagde:
Sjælland CF sagde:
Ringsted IF sagde:
@Sjælland

Så du tror at ham der er så god til computer at han kan hacke lige den klub han vil, han hacker DIG?

Det kan du da ikke mene seriøst..
Han skrev til mig til at starte med og spurgte om vi vil værre venner. Jeg svarede nej, og så sagde han at han ville hacke mig. Et par timer senere kunne jeg ikke logge ind igen. Han er lukket nu.
Men du kan godt se det meget meget meget ulogiske i at han skulle vælge en (sorry) skodklub som den du havde, når han hvis han var så god, kunne vælge og vrage, ikke?
Du kender åbenbart ikke de tabere som sidder herinde og skriver til folk om penge, logo, ven osv. Et par timer senere er du hacket. Det kan være fra skodklub, til topklub. Igen intet du selv kan stille op

Thorshammer United (EPU) 10. juli 2009, 23:44
FC Maarz sagde:
Jeg er, som jeg også skrev, tilfreds med størstedelen af Vman-Crewet, og jeg siger at det er en lille del af CHs, som jeg synes, skulle gøre deres arbejde bedre, og nej jeg nægter at spilde tid på at finde eksempler.

Problemet er jo heller ikke CHs, men som jeg ser det, mere et spørgsmål om at gøre reglerne mere klare, så CHs f.eks. ikke er dem som skal bedømme hvad der er overpris. I sidste ende vil det jo nok alligevel være dem, men der må da være en måde at få skrevet de regler, så der er færre måder at forstå dem på.

Du får det jo nærmest til at lyde, som om jeg er ude efter Crewet, hvilket jeg på ingen måder er, men jeg er nærmere ude efter de dårligt formulerede regler.

Ang. hvad det koster at have ansatte CHs skal jeg virkelig ikke kunne sige, men det behøver jo ikke være den største udgift, og måske er det pengene værd?
Jeg er enig i at reglerne på nogle punkter er uklare og mangelfulde, men sådan har VMAN's reglement altid været.

Og med hensyn til overpriser, hvis det ikke skal afgøres af CH'erne hvem skal så have kompetancen?

Det kan godt være, at det er pengene værd men personale er dyrt - rigtig dyrt - og i en virksomhed er lønomkostninger den allertungeste udgift på regnskabet og en fuldtidsansat koster mindst 250.000 kr. Så længe der er gratis arbejdskraft der kan udfylde CH's arbejde skal du ikke forvente, at der sker noget på det område foreløbig, idet det ellers vil koste på bundlinien.

RAE The Gambler (RAE) 10. juli 2009, 23:44
Ringsted IF sagde:
Men du kan godt se det meget meget meget ulogiske i at han skulle vælge en (sorry) skodklub som den du havde, når han hvis han var så god, kunne vælge og vrage, ikke?
Jeg har i det år jeg har været i Ch ikke set en sag, hvor klubben ikke selv har været mere eller mindre skyld i at en anden klub har fået fat på deres loginoplysninger.

Enten har de givet deres loginoplysninger for et logo eller en snydehjemmeside eller også har de glemt at logge af på skolen, biblioteket eller andet i den stil.

hvis en rigtig hacker var interesseret i at hacke et hold, så ville han nok fjerne toppen i spillet.

Slettet klub 10. juli 2009, 23:45
[quote=Roskilde FC]
Drenge. Tag jer sammen og før en god saglig debat med fornuftige indlæg. Ellers er der ingen der gider tage nogen af os seriøst.

Og husk ikke at svine CH, supportere mm. De gør i størstedel af tilfældende et godt solidt stykke arbejde, for det her spil.
[/quote

Synes bare vman er blevet lidt for stramme med reglerne, og vil gerne have det bliver et godt spil og vil forbedre det, men man må ligesom bare komme med sin mening og forlange lidt mere respekt. Alle mods er næsten respektløse. Hjælp nu lidt til Vman crew!

Slettet klub 10. juli 2009, 23:47
Thorshammer United sagde:
FC Maarz sagde:
Jeg er, som jeg også skrev, tilfreds med størstedelen af Vman-Crewet, og jeg siger at det er en lille del af CHs, som jeg synes, skulle gøre deres arbejde bedre, og nej jeg nægter at spilde tid på at finde eksempler.

Problemet er jo heller ikke CHs, men som jeg ser det, mere et spørgsmål om at gøre reglerne mere klare, så CHs f.eks. ikke er dem som skal bedømme hvad der er overpris. I sidste ende vil det jo nok alligevel være dem, men der må da være en måde at få skrevet de regler, så der er færre måder at forstå dem på.

Du får det jo nærmest til at lyde, som om jeg er ude efter Crewet, hvilket jeg på ingen måder er, men jeg er nærmere ude efter de dårligt formulerede regler.

Ang. hvad det koster at have ansatte CHs skal jeg virkelig ikke kunne sige, men det behøver jo ikke være den største udgift, og måske er det pengene værd?
Jeg er enig i at reglerne på nogle punkter er uklare og mangelfulde, men sådan har VMAN%u2019s reglement altid været.

Og med hensyn til overpriser, hvis det ikke skal afgøres af CH%u2019erne hvem skal så have kompetancen?

Det kan godt være, at det er pengene værd men personale er dyrt %u2013 rigtig dyrt %u2013 og i en virksomhed er lønomkostninger den allertungeste udgift på regnskabet og en fuldtidsansat koster mindst 250.000 kr. Så længe der er gratis arbejdskraft der kan udfylde CH%u2019s arbejde skal du ikke forvente, at der sker noget på det område foreløbig, idet det ellers vil koste på bundlinien.
apropos bundlinjen, så fik vman et resultat, der blev foreslået til udbytte, på 1,2 mio i regnskabs året 08. Måske det var værd, at tænke over at ansætte en, på deltid, der i privaten kunne tage sig at sagerne, og få eks. 5-6K om måneden.

Slettet klub 10. juli 2009, 23:52
Roskilde FC sagde:
Thorshammer United sagde:
FC Maarz sagde:
Jeg er, som jeg også skrev, tilfreds med størstedelen af Vman-Crewet, og jeg siger at det er en lille del af CHs, som jeg synes, skulle gøre deres arbejde bedre, og nej jeg nægter at spilde tid på at finde eksempler.

Problemet er jo heller ikke CHs, men som jeg ser det, mere et spørgsmål om at gøre reglerne mere klare, så CHs f.eks. ikke er dem som skal bedømme hvad der er overpris. I sidste ende vil det jo nok alligevel være dem, men der må da være en måde at få skrevet de regler, så der er færre måder at forstå dem på.

Du får det jo nærmest til at lyde, som om jeg er ude efter Crewet, hvilket jeg på ingen måder er, men jeg er nærmere ude efter de dårligt formulerede regler.

Ang. hvad det koster at have ansatte CHs skal jeg virkelig ikke kunne sige, men det behøver jo ikke være den største udgift, og måske er det pengene værd?
Jeg er enig i at reglerne på nogle punkter er uklare og mangelfulde, men sådan har VMAN%u2019s reglement altid været.

Og med hensyn til overpriser, hvis det ikke skal afgøres af CH%u2019erne hvem skal så have kompetancen?

Det kan godt være, at det er pengene værd men personale er dyrt %u2013 rigtig dyrt %u2013 og i en virksomhed er lønomkostninger den allertungeste udgift på regnskabet og en fuldtidsansat koster mindst 250.000 kr. Så længe der er gratis arbejdskraft der kan udfylde CH%u2019s arbejde skal du ikke forvente, at der sker noget på det område foreløbig, idet det ellers vil koste på bundlinien.
apropos bundlinjen, så fik vman et resultat, der blev foreslået til udbytte, på 1,2 mio i regnskabs året 08. Måske det var værd, at tænke over at ansætte en, på deltid, der i privaten kunne tage sig at sagerne, og få eks. 5-6K om måneden.
Men nu må de se at folk har brug for støtte herinde!
Besvar