Vman slogan "Fuld tilfredshed eller pengene spildt

Skrevet i Generelt

Slettet klub 10. juli 2009, 22:53
Nu må Vman også stramme op nu. Som trådejeren siger, koster det dem ikke noget at erstatte en hacket klub. Jeg har kæmpet mig tilbage i spillet UDEN vmans hjælp, og med deres hjælp kunne jeg ligge meget bedre.

AC Fjelsted (Fjelle) 10. juli 2009, 23:02
prøv og hør her alle sammen. hvis man gjorede så man kunne betal 100.000 i en kasse en gang om året og så skulle der også komme logo og banne til den der betaler. men ham der laver logo og banne skal sende dem og så kan man sende 100000 for det synes man skal bedømme ham der laver logo og banner og giver ham fra 100000 til 50000 der ville blive mange færre synde handler har selv prøvet og snyde med den her klub.. jeg blev ikke bannedet. men det var ikke en stor synde handel så det gik. jeg fik også logo og er skam glad for det og det er det samme som jeg har nu smiley.. det er den enste gang jeg har snydt.

AC Fjelsted (Fjelle) 10. juli 2009, 23:02
Sjælland CF sagde:
Nu må Vman også stramme op nu. Som trådejeren siger, koster det dem ikke noget at erstatte en hacket klub. Jeg har kæmpet mig tilbage i spillet UDEN vmans hjælp, og med deres hjælp kunne jeg ligge meget bedre.
helt enig smiley

Aros GF (Rasmus) 10. juli 2009, 23:05
AC Fjelsted sagde:
Sjælland CF sagde:
Nu må Vman også stramme op nu. Som trådejeren siger, koster det dem ikke noget at erstatte en hacket klub. Jeg har kæmpet mig tilbage i spillet UDEN vmans hjælp, og med deres hjælp kunne jeg ligge meget bedre.
helt enig smiley
Jeg tror snart tråden bliver låst, det er min fornemmelse, og den er ret god smiley
Ramus Andersen
Aros GF

Slettet klub 10. juli 2009, 23:06
AC Fjelsted sagde:
Sjælland CF sagde:
Nu må Vman også stramme op nu. Som trådejeren siger, koster det dem ikke noget at erstatte en hacket klub. Jeg har kæmpet mig tilbage i spillet UDEN vmans hjælp, og med deres hjælp kunne jeg ligge meget bedre.
helt enig smiley
smiley

Nu har jeg haft en gammel supportsag, som aldrig blev besvaret af vman efter jeg var hacket.


"Der er en der hacker mig, og jeg ved hvem det er.
Fc kiss kiss diss diss. Han har ændret mit kodeord, og jeg er blevet nød til at lave en extra bruger for at få fat i ham. Den hed Team dojoy. Håber i ville hjælpe mig"

Blev aldrig besvaret, og blev aldrig ersattet. Svar på det Vman crew!

Forza Chicken (Frederik) 10. juli 2009, 23:07
1.2 Email
For at spille Virtual Manager skal du anvende en gyldig og personlig email-adresse. Denne email-adresse skal være under fuldstændig kontrol af klubbens ejer. Ejeren har ansvaret for at sikre sin email ved fx at vælge et password, der er umuligt at gætte.
1.3 Ansvar
Ejeren af klubben er fuldt ansvarlig for alle handlinger der foretages af denne.
1.4 Password
Ejeren har ansvar for at beskytte sit password. Ejeren har ligeledes ansvar for, at vælge et password der ikke kan gættes.

Din fejl og derfor skal Vman ikke erstatte noget smiley

Slettet klub 10. juli 2009, 23:10
Forza Chicken sagde:
1.2 Email
For at spille Virtual Manager skal du anvende en gyldig og personlig email-adresse. Denne email-adresse skal være under fuldstændig kontrol af klubbens ejer. Ejeren har ansvaret for at sikre sin email ved fx at vælge et password, der er umuligt at gætte.
1.3 Ansvar
Ejeren af klubben er fuldt ansvarlig for alle handlinger der foretages af denne.
1.4 Password
Ejeren har ansvar for at beskytte sit password. Ejeren har ligeledes ansvar for, at vælge et password der ikke kan gættes.

Din fejl og derfor skal Vman ikke erstatte noget smiley
Hør her smartesmiley Min lille hacker-ven ændrede E-mail, password, så jeg havde ikke mulighed for at bevise det var min klub, og med Vmans stramme regler, kunne jeg ikke gøre en Ski*. Igen ikke min fejl vmans fejl. Og desuden ville det ikke koste dem noget at erstatte mig.

Slettet klub 10. juli 2009, 23:13
Sjælland CF sagde:
Forza Chicken sagde:
1.2 Email
For at spille Virtual Manager skal du anvende en gyldig og personlig email-adresse. Denne email-adresse skal være under fuldstændig kontrol af klubbens ejer. Ejeren har ansvaret for at sikre sin email ved fx at vælge et password, der er umuligt at gætte.
1.3 Ansvar
Ejeren af klubben er fuldt ansvarlig for alle handlinger der foretages af denne.
1.4 Password
Ejeren har ansvar for at beskytte sit password. Ejeren har ligeledes ansvar for, at vælge et password der ikke kan gættes.

Din fejl og derfor skal Vman ikke erstatte noget smiley
Hør her smartesmiley Min lille hacker-ven ændrede E-mail, password, så jeg havde ikke mulighed for at bevise det var min klub, og med Vmans stramme regler, kunne jeg ikke gøre en Ski*. Igen ikke min fejl vmans fejl. Og desuden ville det ikke koste dem noget at erstatte mig.
Tror næppe du blev hacket... du har vel bare været uopmærksom eller naiv med din kode?

Slettet klub 10. juli 2009, 23:17
Helljumpers Academy sagde:
Sjælland CF sagde:
Forza Chicken sagde:
1.2 Email
For at spille Virtual Manager skal du anvende en gyldig og personlig email-adresse. Denne email-adresse skal være under fuldstændig kontrol af klubbens ejer. Ejeren har ansvaret for at sikre sin email ved fx at vælge et password, der er umuligt at gætte.
1.3 Ansvar
Ejeren af klubben er fuldt ansvarlig for alle handlinger der foretages af denne.
1.4 Password
Ejeren har ansvar for at beskytte sit password. Ejeren har ligeledes ansvar for, at vælge et password der ikke kan gættes.

Din fejl og derfor skal Vman ikke erstatte noget smiley
Hør her smartesmiley Min lille hacker-ven ændrede E-mail, password, så jeg havde ikke mulighed for at bevise det var min klub, og med Vmans stramme regler, kunne jeg ikke gøre en Ski*. Igen ikke min fejl vmans fejl. Og desuden ville det ikke koste dem noget at erstatte mig.
Tror næppe du blev hacket... du har vel bare været uopmærksom eller naiv med din kode?
Ikke ligefrem da jeg havde en tal-bogstav-tal halløj, kode. Så jeg kan jo ikke gøre for at en lille computernørd hackede mig, vel? Synes Vman skal stramme op og være hjælpsom. Jeg har fået flere afvisninger om at de ikke hjælpe mig. De spytter mig i ansigtet fulstændigsmiley

AC Fjelsted (Fjelle) 10. juli 2009, 23:22
ps jer der bare siger relgerne LUK RØVEN FOR VÌ ALLE VED DET SKU DA GODT


har kun en ting og sige til jer GET A LIVE... kom med fornuftige ting i sted ;P
Besvar