Vman slogan "Fuld tilfredshed eller pengene spildt

Skrevet i Generelt

Slettet klub 16. juli 2009, 13:21
AaB BK sagde:

Det er desværre også den konklussion jeg er kommet frem til. Man kan da sagtens lave nogle klare retningslinjer for hvordan overpris skal defineres, men som jeg ser det vil de da gøre spillet langt mere låst, samtidig med at man tillader "snyd", så længe man bare snyder indenfor de rammer der er opsat smiley
Ja, det er ligefør det skaber flere problemer, end det løser. Det er en skam. Det ville ellers have været betryggende.

FC Avenir Beggen (Marc ) 16. juli 2009, 13:36
Forkert indlæg

FC Anzerro Calico (Claus ) 16. juli 2009, 19:22
AaB BK sagde:
@Anzerro

Hvordan vil du have os til at deffinere hvad langt over/under markedsprisen? Lad os sige at vi sagde at langt over markedsprisen var 30% over spillernes værdi. Tror du så ikke bare folk der ønskede at snyde ville handle spillerne til 29% af spillernes værdi, og dermed undgå straf?

Og hvad med unge spillere som endnu ikke har fået fastsat en korrekt værdi, dem kan man jo så ikke længere handle med uden det foregår til overpris?

Overpris er når en handel foregår markant over markedsprisen. F.eks. hvis en spiller der har en markedsværdi på omkring 1 mio, så er det overpris hvis han handles til f.eks. 3-5 mio, også selvom man ikke kender hinanden.

Det handler bare om at bruge sin sunde fornuft, så vil man altså normalt ikke blive straffet.
Nu er det jo sådanne at, man køber unge talenter 15 år med formidabelt potentaile for 15-25 mio. årsagen er at man ved, at de "senere" opnår høj spillerværdi med det rigtige anlæg. Hvad er der så galt i at man sælger en 17 år værdi 1 mio. til 3,5-5 mio. når vi alle ved at at han også på et senere tidspunkt (19-20 år) også opnår en højere spillerværdi ved rigtigt anlæg og kan sagtens sælges for 5 mio. ???

Jeg kan ikke andet se at man bruge vurdere ens.

Jeg forstår godt at man ikke kan sættes % på for overpris. jeg ,mener bare at mn ikke kan vurdere spillere forskellige bare p.g.a at nogle har form. potentiale eller mere.

Når vi skal fange snyder, så er størstedelen folk som ville flytte penge eller vennehandler samt byttehandler, lav kort proces der. Ved mere udsikker handlinger kontakt personerne inden i uddeler straffe.

Desuden den straf jeg har modtaget, får at en har aktiveret en transfersat spiller langt helt hen i skoven, man kunne ligeså godt have lukket klubben (men jeg har jo betalt licens) så det går man ikke. Jeg kan ikke se hvad den har med en rimmelig straf at gøre !!

Men det er hvis noget med, at den pris man har solgt for bliver fordobbelt (pengestraf), samt det halve antal dage som man har haft ham i, bliver log-out dage. simpelt regel, godt jeg ikke have ham i 180 dage !. Hvis ovennævnte ikke er korrrekt, i rette sæt venligst.
Anzerro

Slettet klub 17. juli 2009, 18:42
En rigtig interessant debat man har fået op at stå.

Jeg er selv, for ca. 5 måneder siden, blevet lukket, for at have solgt en spiller / 2-3 stykker til den såkaldte "overpris". Jeg havde snakket med en administator fra Vman, hvad man skulle have gjort, for at undgå lukning / straf. Nøjagtig det samme skete så for min nye klub (dengang). Jeg meldte det så - resultat : Jeg blev lukket igen. Jeg havde solgt en spiller med spillerværdi på ca. 50.000 for 100.000 (ca.) - dette skete da jeg havde transferlistet ham til 50.000 og så blev han budt op på 100k.
(Jeg forstår ikke helt den retningslinje som CH har lagt, og jeg er tydeligt blevet misinformeret, men so let i be).

1) Man kan simpelthen ikke sætte en grænse for hvad er overpris og ikke. Hvis en spiller bliver budt op, på en auktion af flere klubber, til meget mere end han er værd, så er der jo ikke noget at gøre - derfor må det være den aktuelle markedsværdi.

2) Man kan ikke behandle folk / handler ens. Der er nogle væsentlige faktore i dette.
- Potentiale
- Placering på banen
- Alder
- Tidl. handlet for. osv..
, f.eks. kan man ikke sælge en Keeper med en værdi på 1 million, til 1,5-2 millioner - men det kan man godt med en forsvar. Man kan ikke handle en keeper som er 35 år og lade som om han har potentiale og byde ham op på et unødvendig niveau.
Derfor er det vman's CH som "bestemmer" om prisen er overpris eller ej.
[][] At de så ikke altid har ret er noget andet smiley

Men det man kan gøre er bare at have hovedet med i sine handler. Lade være med at byde en spiller unødvendigt op, lade være med at transferliste dem for vildt. Melde det til supporten hvis der er sket noget som ikke følger reglerne helt.

Stjernen RC (LENIN) 17. juli 2009, 22:49
Paris Saint Germain sagde:
Melde det til supporten hvis der er sket noget som ikke følger reglerne helt.
Problemet er saa at ingen ved hvad reglerne er for overpris.
I priicippet skal man jo melde det til support hver gang man har lavet en handel for at vaere sikker paa at CH ikke kommer og banker dig i hovedet, fordi det ikke lige passer ind i deres verden, selvom det maaske passer ind i en masse managers verden.

Dream IF (Jesper) 18. juli 2009, 12:01
AaB BK sagde:
@Anzerro

Hvordan vil du have os til at deffinere hvad langt over/under markedsprisen? Lad os sige at vi sagde at langt over markedsprisen var 30% over spillernes værdi. Tror du så ikke bare folk der ønskede at snyde ville handle spillerne til 29% af spillernes værdi, og dermed undgå straf?
Og?

De folk vil ikke være snydere så.

De vil være snydere hvis de handlede til 31% over spillerernes værdi.

Slettet klub 18. juli 2009, 12:05
Han har ret i noget af det..

Det er som om at Vman KUN tænker på penge.. Det gamle vman uden licens, tog de alt som en leg, men så kom alle de reklamer, og så kom Licens.. Det er jo virkelig fedt, for dem der ikke må få licens..

og så når man skriver en klage herinde, skriver alle at man skal tage det op i support, og når man har gjort det, bliver man lukket.. Det er ikke godt nok!!!

Slettet klub 18. juli 2009, 12:15
The ManageR sagde:
Han har ret i noget af det..

Det er som om at Vman KUN tænker på penge.. Det gamle vman uden licens, tog de alt som en leg, men så kom alle de reklamer, og så kom Licens.. Det er jo virkelig fedt, for dem der ikke må få licens..

og så når man skriver en klage herinde, skriver alle at man skal tage det op i support, og når man har gjort det, bliver man lukket.. Det er ikke godt nok!!!
Man bliver jo ikke lukket for at henvende sig til supporten i stedet for at klage herinde?
Der må jo nok være noget om sagen hvis du blev lukket. Man er jo ikke interesseret at straffe folk uden grund.

Slettet klub 18. juli 2009, 12:17
Team Danish Gold sagde:
The ManageR sagde:
Han har ret i noget af det..

Det er som om at Vman KUN tænker på penge.. Det gamle vman uden licens, tog de alt som en leg, men så kom alle de reklamer, og så kom Licens.. Det er jo virkelig fedt, for dem der ikke må få licens..

og så når man skriver en klage herinde, skriver alle at man skal tage det op i support, og når man har gjort det, bliver man lukket.. Det er ikke godt nok!!!
Man bliver jo ikke lukket for at henvende sig til supporten i stedet for at klage herinde?
Der må jo nok være noget om sagen hvis du blev lukket. Man er jo ikke interesseret at straffe folk uden grund.
Undskyld, men mener banned smiley

Har set flere der er blevet banned pga. det

Slettet klub 18. juli 2009, 12:21
The ManageR sagde:
Team Danish Gold sagde:
The ManageR sagde:
Han har ret i noget af det..

Det er som om at Vman KUN tænker på penge.. Det gamle vman uden licens, tog de alt som en leg, men så kom alle de reklamer, og så kom Licens.. Det er jo virkelig fedt, for dem der ikke må få licens..

og så når man skriver en klage herinde, skriver alle at man skal tage det op i support, og når man har gjort det, bliver man lukket.. Det er ikke godt nok!!!
Man bliver jo ikke lukket for at henvende sig til supporten i stedet for at klage herinde?
Der må jo nok være noget om sagen hvis du blev lukket. Man er jo ikke interesseret at straffe folk uden grund.
Undskyld, men mener banned smiley

Har set flere der er blevet banned pga. det
Okay, men tror nu ikke de er blevet banned for at tage kontakt til dem.. hehe.. Der må jo være en grund til hvorfor de er blevet banned smiley
Besvar