Vman slogan "Fuld tilfredshed eller pengene spildt

Skrevet i Generelt

Uptivupti Crew (Er væk - som din kæreste) 10. juli 2009, 02:02
Quitia Athletics sagde:
Bogense FK sagde:
TPP sagde:
FC Milanese sagde:
Kender tillige en klub, som modtog banner samt logo fra en 11 årlig dreng, og klubben blev belønnet med 50.000 for hans flotte arbejde.. resultat : begge klubber blev lukket...
4.2 Valuta
Al handel i Virtual Manager skal være baseret på spillets valuta, Credits. Det er ikke tilladt at sælge spillere for værdier fra den virkelige verden. Ligeledes er det forbudt at sælge Virtual Manager-genstande for virkelige penge.

4.5 Byttehandler
En handel må kun bestå af et beløb og en spiller. En handel må således ikke være en del af en byttehandel hvor der indgår flere spillere og/eller flere beløb.
HAHA! smiley

Næstegang tjek lige reglerne inden du laver sådan en tråd smileysmiley
Og prøv at lade vær, med at spille provokerende, og kom med et ordenligt indlæg..
Omkring hvad? Svært at debattere noget, som trådejer slet ikke har forstand påp

Slettet klub 10. juli 2009, 02:04
Derfor skal man da ikke skrive

HAHAsmiley


Så kom med et godt indlæg, det er jo det der fører til at trådene bliver lukket, diskussion.. Hvilket minder mig om, hvis vi skal fortsætte denne samtale, så kan vi gøre det over brev..

Han kunne have skrevet..

"Husk lige at tjekke op på din utrilfredshed".. Istedet kommer der sådan et provokerende svar.

Lebbaeu FC (Mads) 10. juli 2009, 02:07
Bogense FK sagde:
TPP sagde:
FC Milanese sagde:
Kender tillige en klub, som modtog banner samt logo fra en 11 årlig dreng, og klubben blev belønnet med 50.000 for hans flotte arbejde.. resultat : begge klubber blev lukket...
4.2 Valuta
Al handel i Virtual Manager skal være baseret på spillets valuta, Credits. Det er ikke tilladt at sælge spillere for værdier fra den virkelige verden. Ligeledes er det forbudt at sælge Virtual Manager-genstande for virkelige penge.

4.5 Byttehandler
En handel må kun bestå af et beløb og en spiller. En handel må således ikke være en del af en byttehandel hvor der indgår flere spillere og/eller flere beløb.
HAHA! smiley

Næstegang tjek lige reglerne inden du laver sådan en tråd smileysmiley
Kunne ikke være mere enig smiley

tvilders (badabum) 10. juli 2009, 11:06
alle de **** der kommenterer manglende kommaer og punktummer istedet for at læse hvad manden skriver kan bare skride og lade være med at kommentere

manden har jo ret i flere ting

man lever i konstant frygt for at det man troede var en god handel skulle blive opfattet af en CH som snyd

jeg skal tale pænt er nok de næste **** kommentarer......

Slettet klub 10. juli 2009, 11:22
tvilders sagde:
alle de **** der kommenterer manglende kommaer og punktummer istedet for at læse hvad manden skriver kan bare skride og lade være med at kommentere

manden har jo ret i flere ting

man lever i konstant frygt for at det man troede var en god handel skulle blive opfattet af en CH som snyd

jeg skal tale pænt er nok de næste **** kommentarer......
Kan nu os se at Neuchatal Xamax er blevet Lukket i 21 dagesmiley Hvad pokker sker der lige? Den mand ved da hvad han laver her i spillet? Er det bare fordi CH igen lige tror de har mere ret i hvad en spiller er værd end os andre?

Slettet klub 10. juli 2009, 11:40
Hvis man kigger på reglerne vedr. handel, så står der jo ikke ordret at man ikke må betale for et banner? Igen, så er tekstningen mega dårlig.

Der står man ikke må tage betaling i rigtig valuta, for noget i vman.

at handlen så måske har været til overpris/underpris som gør den ulovlig, skal jeg ikke kunne sige. Men selve konceptet med, at man skal købe en spiller for et vidst beløb, for at der er en der laver et banner for dig, er ikke ulovlig iht. de to punkter der er blevet nævnt i tråden.

Jeg tror virkelig, at Rasmus + Team, skal sætte sig ned og gøre noget seriøst ved deres tekstning. I spil, såvel som i manual. Det kan godt være mange, ikke vil læse en manual, der er længere og mere præcis i ordsprog som den nuværende, men så er det bare bad luck, hvis man bliver straffet.

Jeg er ihvertfald tilhænger af nogle mere klare retningslinjer i tekstform.

Derudover må man jo bare konstatere, at de straffe osv. der sker. Bliver (såvidt jeg ved, ret mig hvis det er forkert) uddelt af andre brugere, som leverer et stort stykke frivilligt arbejde for vman. Kanon at nogen gider bruge tid på det, alt respekt for det. Men de fremstår ikke som en egentlig autoritet, fordi de netop er brugere af spillet, på lige fod med alle andre.
Tror mange føler sig uretfærdigt behandlet, når de så får en straf, og sagen har været lidt diffus vedr. sagens gang, og strafuddelernes håndtering, fordi det ikke er en egentlig autoritet fra Vman der skærer igennem, og siger sådan her er det.

Det er lidt som, at du fik en dom fra en politimand i en retsal, og ikke en dommer. Mange ville da også begynde at tænke på, om det nu også passer det hele.


Ret mig endelig hvis den sidste del er forkert mht. opbygningen af strafudeling osv. smiley

/Roskilde fc

Slettet klub 10. juli 2009, 11:42
Roerne IF sagde:
Quitia Athletics sagde:
Bogense FK sagde:
TPP sagde:
FC Milanese sagde:
Kender tillige en klub, som modtog banner samt logo fra en 11 årlig dreng, og klubben blev belønnet med 50.000 for hans flotte arbejde.. resultat : begge klubber blev lukket...
4.2 Valuta
Al handel i Virtual Manager skal være baseret på spillets valuta, Credits. Det er ikke tilladt at sælge spillere for værdier fra den virkelige verden. Ligeledes er det forbudt at sælge Virtual Manager-genstande for virkelige penge.

4.5 Byttehandler
En handel må kun bestå af et beløb og en spiller. En handel må således ikke være en del af en byttehandel hvor der indgår flere spillere og/eller flere beløb.
HAHA! smiley

Næstegang tjek lige reglerne inden du laver sådan en tråd smileysmiley
Og prøv at lade vær, med at spille provokerende, og kom med et ordenligt indlæg..
Omkring hvad? Svært at debattere noget, som trådejer slet ikke har forstand påp
det er nok dig der har det mest svært, du finder en ting du kan nakke ham på, men hvad med at læse alt hvad trådejeren skriver, han rammer rigtigt på mange områder, det er let at følge ham i en hel del af det han skriver, men du vil som sædvanlig kun nedgøre folk, kom nu med noget konstruktivt til debatten.

Slettet klub 10. juli 2009, 11:44
tak ROSKILDE FC, dejligt at se nogen der er seriøs, og sætter sig ind i debatten smiley

mvh helle

Hammerum IF (Cachavacha) 10. juli 2009, 11:47
tvilders sagde:
alle de **** der kommenterer manglende kommaer og punktummer istedet for at læse hvad manden skriver kan bare skride og lade være med at kommentere

manden har jo ret i flere ting

man lever i konstant frygt for at det man troede var en god handel skulle blive opfattet af en CH som snyd

jeg skal tale pænt er nok de næste **** kommentarer......
Du må gerne holde det i en sober tone smiley

Jeg er enig med mange af de andre - Læs lige reglerne inden man skriver sådan en tråd..


Slettet klub 10. juli 2009, 12:52
Quitia Athletics sagde:
Derfor skal man da ikke skrive

HAHAsmiley


Så kom med et godt indlæg, det er jo det der fører til at trådene bliver lukket, diskussion.. Hvilket minder mig om, hvis vi skal fortsætte denne samtale, så kan vi gøre det over brev..

Han kunne have skrevet..

"Husk lige at tjekke op på din utrilfredshed".. Istedet kommer der sådan et provokerende svar.
Hvad har du bidraget med indtil nu? du har ikke skrevet noget endnu, som trådlaver har kunne få noget ud af.
Besvar