Vman slogan "Fuld tilfredshed eller pengene spildt

Skrevet i Generelt

Club Milanese (Kedeligt) 10. juli 2009, 00:37
Arrogance, er hvad min oplevelse af Vamns regler og love er. Straffe og bøder, uden sags-akter før rettergang. Og et slogan som burde være "fuld tilfreshed eller pengene spilt" kunne passende være overskriften.
Mine oplevelser herinde, er mange, og ej i brugerens favør, har ikke oplevet en eneste som er i brugerens favør. Vman stryger omkring sig mad banning, og bøder, og skyder gråspurve med kanoner, det er uhørt, at man driver forretning sådan.
Ej heller systemet lever op til det forventede, det er vigtigere, at vi ser banner reklamer, og får lange svartider, end et stabil system, som er til for brugeren... Jamen, er det da ikke brugeren Vman lever af ??
Søndag, havde jeg en liste med over 35 afsluttede handler, som ikke forsvandt, men blev bare længere, og længere. Mine spillere, som blev solgt, forblev i klubben, så jeg ikke kunne gennemføre flere handler. Mit krav må så være, kompensation for mistede handler, som Vamn har påført min klub, er vel kun retfærdigt ?
Jeg har oplevet klubber, som sviner en til, og gør alt for at opnå konfrontation, og når dette så er opnået, sender de en klage til Vman, så klubben kan blive bannet, ja, Vman går med på legen, jeg har oplevet to klubber som oplevede dette, samt, at den ene klub måtte betalte bøde på 300.000 for dette.... HVORFOR spørger jeg ??? Hvad er det for en arrogance man oplever fra Vmans side, hvor er kunde tilfredsheden.
Er her kun politi, og dommere ?? mens Vman ransager sig selv, og er ufejlbarlige ?
Kender tillige en klub, som modtog banner samt logo fra en 11 årlig dreng, og klubben blev belønnet med 50.000 for hans flotte arbejde.. resultat : begge klubber blev lukket... dog skal siges, at ham som betalte abonnement, kun blev lukket midlertidigt, øhh hvorfor er reglerne ikke ens kan man så spørge, men et retvisende svar får man nok ikke.
Vi har alle problemer herinde, med svartider pga. aktive banner reklamer, og servere som ikke lever op til antal brugere, det er nu engang brugerne man lever af ?
Hvorledes kan Vman lave love og regler, hvor de fuldstændig frasiger sig ethvert ansvar, men de er i stand til at straffe dig, for enhver forseelse, om det så er chat, hvor du bliver presset til at give give verbale øretæver til den som sviner dig til.
Useriøse oplevelser, hvor hold med 8 målmænd på holdet, gik rent igennem divisionen, øhhh, så spørger jeg, hvorledes er det muligt ?
Vman burde lave en forbruger undersøgelse, og vil nok blive forbavset over svarene, som kræver en ransagning af politi og dommere, og det regelsæt som brugerne oplever, men mon de tør det ?
Alle brugere jeg kender, lever i frygt for de represalier, Vamn kunne finde på at ramme dem med, da Vman selv er usårlige, ufejlbarlige.
Ellers vil jeg påpege, at jeg har mødt mange dejlige mennesker herinde, og til tider dem som holder gejsten op herinde, ikke Vmans politi og dommere.
Jeg håber virkelig at Vman tager sit skjold af, og er åbenlyse om den opfattelse mange brugere har herinde, og jeg kan sige, at jeg taler på manges vegne.

Med venlig hilsen

Milanese

PS. jeg håber nogen der tør være åbne, vender tilbage vedr. dette indlæg.

Slettet klub 10. juli 2009, 00:43
Når du har sat nogle punktumer og linjeskift, så skal jeg nok læse det igennem... men sådan som det er skrevet nu så det sku alt for trættende for øjene at læse :/

Uptivupti Crew (Er væk - som din kæreste) 10. juli 2009, 00:51
RVI sagde:
Når du har sat nogle punktumer og linjeskift, så skal jeg nok læse det igennem... men sådan som det er skrevet nu så det sku alt for trættende for øjene at læse :/
Han har sat 33 punktummer.

De færreste korrekte smiley

Slettet klub 10. juli 2009, 00:55
FC Milanese sagde:
laaaaang historie.....
Kan du ik bare lave en supportsag? smiley

Slettet klub 10. juli 2009, 00:56
Roerne IF sagde:
RVI sagde:
Når du har sat nogle punktumer og linjeskift, så skal jeg nok læse det igennem... men sådan som det er skrevet nu så det sku alt for trættende for øjene at læse :/
Han har sat 33 punktummer.

De færreste korrekte smiley
Jeg får det nu kun til 31 punktummer.

BTT: Kan godt følge dig i nogle af de ting du skriver.

Slettet klub 10. juli 2009, 01:41
FC Milanese sagde:
Kender tillige en klub, som modtog banner samt logo fra en 11 årlig dreng, og klubben blev belønnet med 50.000 for hans flotte arbejde.. resultat : begge klubber blev lukket...
4.2 Valuta
Al handel i Virtual Manager skal være baseret på spillets valuta, Credits. Det er ikke tilladt at sælge spillere for værdier fra den virkelige verden. Ligeledes er det forbudt at sælge Virtual Manager-genstande for virkelige penge.

4.5 Byttehandler
En handel må kun bestå af et beløb og en spiller. En handel må således ikke være en del af en byttehandel hvor der indgår flere spillere og/eller flere beløb.

Uptivupti Crew (Er væk - som din kæreste) 10. juli 2009, 01:46
FC Milanese sagde:
øhh hvorfor er reglerne ikke ens kan man så spørge, men et retvisende svar får man nok ikke.
Fordi Vman også er nød til at følge den danske lovgivning, som siger, at når du har betalt for en vare, skal du også modtage den vare. Derfor kan de ikke banne folk, som har betalt for at være her

Slettet klub 10. juli 2009, 01:49
Roerne IF sagde:
RVI sagde:
Når du har sat nogle punktumer og linjeskift, så skal jeg nok læse det igennem... men sådan som det er skrevet nu så det sku alt for trættende for øjene at læse :/
Han har sat 33 punktummer.

De færreste korrekte smiley
Prøv at tage det lidt seriøst, istedet for at være provokerende.

La Capitale (JDN) 10. juli 2009, 01:58
TPP sagde:
FC Milanese sagde:
Kender tillige en klub, som modtog banner samt logo fra en 11 årlig dreng, og klubben blev belønnet med 50.000 for hans flotte arbejde.. resultat : begge klubber blev lukket...
4.2 Valuta
Al handel i Virtual Manager skal være baseret på spillets valuta, Credits. Det er ikke tilladt at sælge spillere for værdier fra den virkelige verden. Ligeledes er det forbudt at sælge Virtual Manager-genstande for virkelige penge.

4.5 Byttehandler
En handel må kun bestå af et beløb og en spiller. En handel må således ikke være en del af en byttehandel hvor der indgår flere spillere og/eller flere beløb.
HAHA! smiley

Næstegang tjek lige reglerne inden du laver sådan en tråd smileysmiley

Slettet klub 10. juli 2009, 02:02
Bogense FK sagde:
TPP sagde:
FC Milanese sagde:
Kender tillige en klub, som modtog banner samt logo fra en 11 årlig dreng, og klubben blev belønnet med 50.000 for hans flotte arbejde.. resultat : begge klubber blev lukket...
4.2 Valuta
Al handel i Virtual Manager skal være baseret på spillets valuta, Credits. Det er ikke tilladt at sælge spillere for værdier fra den virkelige verden. Ligeledes er det forbudt at sælge Virtual Manager-genstande for virkelige penge.

4.5 Byttehandler
En handel må kun bestå af et beløb og en spiller. En handel må således ikke være en del af en byttehandel hvor der indgår flere spillere og/eller flere beløb.
HAHA! smiley

Næstegang tjek lige reglerne inden du laver sådan en tråd smileysmiley
Og prøv at lade vær, med at spille provokerende, og kom med et ordenligt indlæg..
Besvar