Vman slogan "Fuld tilfredshed eller pengene spildt

Skrevet i Generelt

Slettet klub 18. juli 2009, 12:25
Det har jeg så ikke fået at vide af dem, men de sagde at de blev lukket fordi de kontaktede supporten/skrev til supporten

Stjernen RC (LENIN) 18. juli 2009, 22:42
Dream IF sagde:
AaB BK sagde:
@Anzerro

Hvordan vil du have os til at deffinere hvad langt over/under markedsprisen? Lad os sige at vi sagde at langt over markedsprisen var 30% over spillernes værdi. Tror du så ikke bare folk der ønskede at snyde ville handle spillerne til 29% af spillernes værdi, og dermed undgå straf?
Og?

De folk vil ikke være snydere så.

De vil være snydere hvis de handlede til 31% over spillerernes værdi.
Lige netop et meget simpelt system, som alle, der har gaaet i skole, kunne finde ud af ved hjaelp af hovedregning eller en lommeregner, hvis man har vaeret paa druk.
Ganske simpelt 30 % under eller mere af spillerens vaerdi er underpris og jo hoejere procent under jo haardere straf, det samme med overpris, man kunne saa lave et skema paa straffens stoerrelse ud fra procenterne, et simpelt system, som alle kan finde ud af.
Straffen kunne saa vaere lukning i x-antal dage, hvilket ville vaere nemt at administrere, frem for udregning af boedestoerelser, der ville kraeve noget mere af administratorerne. Det ville vaere en enkelt og nem handling at lukke en klub i x-antal dage og CH ville faa et meget nemmere liv, da der ikke ville vaere nogen der kunne brokke sig over deres handlinger.
Forum ville vaere fri for et hav af traade, hvor folk brokker sig over afgoerelser fra CH.
Vman ville gaa en lysere tid i moede med flere tilfredse brugere og faerre der stopper,
hvilket ville give flere penge i kassen, det maa jo vaere guf for ejerne at lave en saadan regulering af reglerne.

Slettet klub 18. juli 2009, 22:53
FC Milanese sagde:
Ellers vil jeg påpege, at jeg har mødt mange dejlige mennesker herinde, og til tider dem som holder gejsten op herinde, ikke Vmans politi og dommere.
På det punkt kan jeg ikke være mere enig.
At leve i frygt for at blive bannet, eller få bøder af urimelige årsager gør ikke spillet sjovere, eller mere realistisk - tværtimod.
Det fede ved Vman er forummet, kammeraterne og humøret blandt andre "managers" - ikke retfærdigheden og standhaftigheden bland Crewet.

/Bob

Slettet klub 23. september 2009, 20:58

Brejning Bulldogs (Bunke) 28. november 2009, 22:49
Det virker jo så dumt. I den virkelige verden bliver spillere sgu da købt til overpris. menså er det bare synd for så har man tabt pengene på spilleren. Tror du selv på at Real Madrid har købt spillere ordentligt. NEJ?! Men deres klub er ikke lukket?

Ulm Warhawks (Ulmeister) 28. november 2009, 22:58
Der er ingen grund til at hive en så gammel tråd op, hvis der ikke er det store formål med det.

/Låst
Besvar