Vman slogan "Fuld tilfredshed eller pengene spildt

Skrevet i Generelt

Slettet klub 11. juli 2009, 03:04
Quitia Athletics sagde:
Bogense FK sagde:
TPP sagde:
FC Milanese sagde:
Kender tillige en klub, som modtog banner samt logo fra en 11 årlig dreng, og klubben blev belønnet med 50.000 for hans flotte arbejde.. resultat : begge klubber blev lukket...
4.2 Valuta
Al handel i Virtual Manager skal være baseret på spillets valuta, Credits. Det er ikke tilladt at sælge spillere for værdier fra den virkelige verden. Ligeledes er det forbudt at sælge Virtual Manager-genstande for virkelige penge.

4.5 Byttehandler
En handel må kun bestå af et beløb og en spiller. En handel må således ikke være en del af en byttehandel hvor der indgår flere spillere og/eller flere beløb.
HAHA! smiley

Næstegang tjek lige reglerne inden du laver sådan en tråd smileysmiley
Og prøv at lade vær, med at spille provokerende, og kom med et ordenligt indlæg..
Og du skulle lade være med at spille politimand. -.-

Club Milanese (Kedeligt) 11. juli 2009, 09:39
Bogense FK sagde:
TPP sagde:
FC Milanese sagde:
Kender tillige en klub, som modtog banner samt logo fra en 11 årlig dreng, og klubben blev belønnet med 50.000 for hans flotte arbejde.. resultat : begge klubber blev lukket...
4.2 Valuta
Al handel i Virtual Manager skal være baseret på spillets valuta, Credits. Det er ikke tilladt at sælge spillere for værdier fra den virkelige verden. Ligeledes er det forbudt at sælge Virtual Manager-genstande for virkelige penge.

4.5 Byttehandler
En handel må kun bestå af et beløb og en spiller. En handel må således ikke være en del af en byttehandel hvor der indgår flere spillere og/eller flere beløb.
HAHA! smiley

Næstegang tjek lige reglerne inden du laver sådan en tråd smileysmiley
Bogense, inden du råbet så højt... så vær du glad for ingen har bannet dig for din handel

Bertil Rolund Dammeyer

Alle kunne have bannet din klub øjeblikkelig.... dette burde lukke munden på dig og din hellighed.... troede du var stue-ren ??? forhold denne debat saglig, og vær konstruktiv. Håber ikke Vman ser din handel..

Med venlig hilsen

Milanese

FC Ejlertsen (Peter) 11. juli 2009, 10:40
FC Milanese sagde:
Bogense FK sagde:
TPP sagde:
FC Milanese sagde:
Kender tillige en klub, som modtog banner samt logo fra en 11 årlig dreng, og klubben blev belønnet med 50.000 for hans flotte arbejde.. resultat : begge klubber blev lukket...
4.2 Valuta
Al handel i Virtual Manager skal være baseret på spillets valuta, Credits. Det er ikke tilladt at sælge spillere for værdier fra den virkelige verden. Ligeledes er det forbudt at sælge Virtual Manager-genstande for virkelige penge.

4.5 Byttehandler
En handel må kun bestå af et beløb og en spiller. En handel må således ikke være en del af en byttehandel hvor der indgår flere spillere og/eller flere beløb.
HAHA! smiley

Næstegang tjek lige reglerne inden du laver sådan en tråd smileysmiley
Bogense, inden du råbet så højt... så vær du glad for ingen har bannet dig for din handel

Bertil Rolund Dammeyer

Alle kunne have bannet din klub øjeblikkelig.... dette burde lukke munden på dig og din hellighed.... troede du var stue-ren ??? forhold denne debat saglig, og vær konstruktiv. Håber ikke Vman ser din handel..

Med venlig hilsen

Milanese
Milaneses, hvor gammel er du smiley? ingen grund til at sidde og svine Bogense til, bare fordi i ikke har læst reglerne før i har lavet tråden!

Club Milanese (Kedeligt) 11. juli 2009, 12:17
FC Ejlertsen sagde:
FC Milanese sagde:
Bogense FK sagde:
TPP sagde:
FC Milanese sagde:
Kender tillige en klub, som modtog banner samt logo fra en 11 årlig dreng, og klubben blev belønnet med 50.000 for hans flotte arbejde.. resultat : begge klubber blev lukket...
4.2 Valuta
Al handel i Virtual Manager skal være baseret på spillets valuta, Credits. Det er ikke tilladt at sælge spillere for værdier fra den virkelige verden. Ligeledes er det forbudt at sælge Virtual Manager-genstande for virkelige penge.

4.5 Byttehandler
En handel må kun bestå af et beløb og en spiller. En handel må således ikke være en del af en byttehandel hvor der indgår flere spillere og/eller flere beløb.
HAHA! smiley

Næstegang tjek lige reglerne inden du laver sådan en tråd smileysmiley
Bogense, inden du råbet så højt... så vær du glad for ingen har bannet dig for din handel

Bertil Rolund Dammeyer

Alle kunne have bannet din klub øjeblikkelig.... dette burde lukke munden på dig og din hellighed.... troede du var stue-ren ??? forhold denne debat saglig, og vær konstruktiv. Håber ikke Vman ser din handel..

Med venlig hilsen

Milanese
Milaneses, hvor gammel er du smiley? ingen grund til at sidde og svine Bogense til, bare fordi i ikke har læst reglerne før i har lavet tråden!
Åbenlys "latterliggørelse" giver normalt tiltale, og ja, hos Vman Bannes du hvis noget sådant optræder på chat, samt idømmes en bøde, efter Vmans forgodt befindede.
Ønsker man ikke deltage i debatten, med konstruktive kommentarer, så forbliv tavs, da din klub så på ingen måde ønsker forandring, eller tiltag til forbedringer.
Løbende forandringer, eller tiltag, er til kundens tilfredshed. Er Vman overhørig, eller afvisende, kan jeg ikke se hvorfor jeg er medlem, for så er det en fejl jeg lavede abonnement.
At Vman er i stand til at dømme klubber, efter forgodt befindende, men selv erklærer sig fejlfri, ifølge deres love, kan på ingen måde retfærdiggøres.
Hvis nogen har bemærket det, er dette læst utrolig mange gange, og så kan man sidde med tanken "hvorfor mon" ??
Der er mange lig i skabet, og Vman bør tage dette alvorligt.

Med venlig hilsen.

Milanese

Slettet klub 11. juli 2009, 13:12
Jeg har også prøvet at få en bøde for at kalde en for IDIOT i brev, da han prøvede og snyde. Han meldte så dette og jeg fik en bøde på 275k. Jeg syntes det er langt ude. En advarelse havde været mere passende, men 275k omfg!.

Slettet klub 11. juli 2009, 13:20
Rangers United sagde:
Jeg har også prøvet at få en bøde for at kalde en for IDIOT i brev, da han prøvede og snyde. Han meldte så dette og jeg fik en bøde på 275k. Jeg syntes det er langt ude. En advarelse havde været mere passende, men 275k omfg!.
Du kunne også lade være med at skrive idiot til ham og bare melde brevet. smiley

FC Faroe Islands (Holdet t-listet) 11. juli 2009, 15:13
Seriøst en lame debat folk har skabt ved at latterliggøre Milaneses, og ved at Milaneses sviner andre for at svine ham - MUDDERKAMP FTW!

Selv om jeg ikke just er enig i Milaneses kritik af Virtual Manager, så "fortjerner" det stadig noget konstruktiv kritik af indholdet, i stedet for at kritisere ordenen/ ham.
Det kan godt være at noget af indholdet ikke er undersøgt ordenligt, og at det ikke er sat ordenlig op, i forhold til hvad folk "forventer". Men so let it be!?
(Lad det hellere blive en "lærestreg" til regnskabet og så ved andre brugere at der skal undersøges lidt til en anden gang)

Nå, men hvad angår indholdet så synes jeg at kritikken er at skyde med spredhagl.
- Ang. handlerne; Vman's server agerede underligt, og opdateringen gik ikke helt som planlagt. Det gav så den eftervirkning at handlerne crashed lidt.
- Ang. Bertil Rolund Dammeyer; Den handel er ikke noget man kan blive lukket på! Hvis du ser at han træner til 2 på græs, så kan det godt gik en grund til spilleren bliver solgt til det. Det kommer også an på om der var flere der bød på auktionen.
- "Arrogante vman"; De er nød til at være hårde og konsekvense hvad angår straffe, så som bøder, banning mv. De får ufattelig mange klagesager HVER DAG, og de kan først svare når supporterne er online, hvilket ikke altid er tilfældet at de er.
Jeg havde selv en klub som blev lukket pga. jeg meldte en klub for at give for mange credits for min spiller, og så blev vi begget lukket. Jeg havde fået at vide at jeg skulle melde sådan noget (fra en af supporterne), men jeg blev lukket - thats life. De er nød til at reagere på sådanne sager.
- Ang. betaling; Som der ganske rigtig bliver skrevet, så er det den danske lovgivning der har en finger med i regelsættet. Når man har betalt for noget, så er man i sin ret til at få det man har betalt for.

.. Hvis man ellers ikke kan holde de regler/ det system m.v. ud så synes jeg man skal stoppe med det sammen - DET ER ET SPIL!!

- FC Faroe Islands

Slettet klub 12. juli 2009, 14:04
Kan godt være enig i nogle af dine punkter.

Specielt kunne man sætte lidt fokus på forummet, og banne de latterlige tåber der igen og igen ikke laver andet end at svine andre eller skrive totale ligegyldigheder.

Særlig af den årsag gider jeg sjældent at bruge forumet.

Drejers FC (Wayne Rooney) 12. juli 2009, 16:21
Hvis der ikke var alle de forumbanninger ville forummet gå helt i ned. Selvfølgelig skal man da forumbannes når man taler grimt og sviner andre til. Efter 1 forumban på 1 uge burde man have lært noget, så det ikke sker igen.

Slettet klub 12. juli 2009, 20:31
Hejsa.

Først vil jeg gerne sige, at du på ingen måde har ret - sådan som jeg ser det.

F.eks. dit eksempel med credits for logoer/bannere. Det er imod reglene, så kan du måske finde det nok så uretfærdigt, at han er bliver lukket, men han har overtrådt reglerne. Jeg klager jo heller ikke, hvis min ven har slået en ihjel med koldt blod og kommer i fængsel. Vmans regler er jo ikke bare nogle tilfældige noter, som Rasmus har nedskrevet under julefrokosten? Der er tænkt over dem. Det ville være ulækkert nemt at overføre credits, hvis det var muligt at betale for bannere osv.

Desuden synes jeg, at du skulle være glad for ikke at blive banned for dine udtalelse her:
FC Milanese sagde:
Bogense, inden du råbet så højt... så vær du glad for ingen har bannet dig for din handel

Bertil Rolund Dammeyer

Alle kunne have bannet din klub øjeblikkelig.... dette burde lukke munden på dig og din hellighed.... troede du var stue-ren ??? forhold denne debat saglig, og vær konstruktiv. Håber ikke Vman ser din handel..

Med venlig hilsen

Milanese
Jeg synes ikke, at den harmonere særlig godt med §2 stk. 2.8. Men den kan du læse mere om her.

Hvis du er 47 - som din profil siger, at du er - så synes jeg også, at det er et umådeligt umodent og ikke-konstruktivt indlæg.
Besvar