Låst

Skrevet i Generelt

Slettet klub 28. december 2010, 22:09
Grillbarens Trofaste sagde:
Talent Eliten BK sagde:
Hindehøjen AC sagde:
Talent Eliten BK sagde:
Hindehøjen AC sagde:
Talent Eliten BK sagde:
Jointklubben sagde:
Lecrossainte CF sagde:
Synes det er utroligt, at det bliver råbt så meget op om forskelsbehandling.
Jeg vil ikke kalde det forskelsbehandling, for det er det jo i bund og grund nok ikke, tror bare det er om at have en stor nok klub med gode kontakter.


I brugere ("normale klubber"smiley, snakker om forskelsbehandling. Totalt latterligt, for prøv at se på side 1-2 i den her tråd.
Hvor mange, ville have gjort det samme, for en klub som mig?
Ingen.
Så hvem er det der laver forskelsbehandling? Jer.
Var det enhver anden klub, var der ikke sket noget.
Kom med et eksempel, så kan vi tage en debat op.
Fuldstændig enig med Jointklubben.

Kasper - du vil ikke kunne debattere i længere tid, end 1 minut, hvis jeg fandt et eksempel frem. Du er ikke fra crewet, eller noget som helst, så du ville ingenting have at forsvare. smiley

Du er da godt nok underholdning på første klasse! smiley
Det er jo fordi du ikke har et eksempel, ligesom din virkelig nice fakta tråd smiley
Ved du overhovedet hvad fakta er? Og hvis ja, så giv mig lige en forklaring. smiley

Men du så bare hvad de "store" skrev, og fulgte med strømmen, som et lille kvæg, der følger med flokken. smiley
At sige jeg har samme meninger som "de store" er da mega lamt.. Hver gang jeg går ind og kigger på en tråd læser jeg indlægne igennem, så jeg kan få et indblik i hvordan debat har vendt og drejet sig. Først derefter skriver jeg min mening om den debat, som er blevet sat op.
så du læser lige de store klubbers svar og kommer med et magen til, aha.
Dem jeg er enige i er ikke nødvendigvis "stor" klubber eller er det? for hvad er jeres defination på "stor" klubber?

folk, som har spillet længe?
folk, der går posetivt ind for vman, i en debat?
folk, som har meget spillerværdi?
folk, som er med i crewet?

jeg hører nok til nummer 2 og hvis det er jeres defination af "stor" kluber, så ja det går jeg.


//Kasper smiley

Slettet klub 29. december 2010, 02:17
Talent Eliten BK sagde:
Grillbarens Trofaste sagde:
Talent Eliten BK sagde:
Hindehøjen AC sagde:
Talent Eliten BK sagde:
Hindehøjen AC sagde:
Talent Eliten BK sagde:
Jointklubben sagde:
Lecrossainte CF sagde:
Synes det er utroligt, at det bliver råbt så meget op om forskelsbehandling.
Jeg vil ikke kalde det forskelsbehandling, for det er det jo i bund og grund nok ikke, tror bare det er om at have en stor nok klub med gode kontakter.


I brugere ("normale klubber"smiley, snakker om forskelsbehandling. Totalt latterligt, for prøv at se på side 1-2 i den her tråd.
Hvor mange, ville have gjort det samme, for en klub som mig?
Ingen.
Så hvem er det der laver forskelsbehandling? Jer.
Var det enhver anden klub, var der ikke sket noget.
Kom med et eksempel, så kan vi tage en debat op.
Fuldstændig enig med Jointklubben.

Kasper - du vil ikke kunne debattere i længere tid, end 1 minut, hvis jeg fandt et eksempel frem. Du er ikke fra crewet, eller noget som helst, så du ville ingenting have at forsvare. smiley

Du er da godt nok underholdning på første klasse! smiley
Det er jo fordi du ikke har et eksempel, ligesom din virkelig nice fakta tråd smiley
Ved du overhovedet hvad fakta er? Og hvis ja, så giv mig lige en forklaring. smiley

Men du så bare hvad de "store" skrev, og fulgte med strømmen, som et lille kvæg, der følger med flokken. smiley
At sige jeg har samme meninger som "de store" er da mega lamt.. Hver gang jeg går ind og kigger på en tråd læser jeg indlægne igennem, så jeg kan få et indblik i hvordan debat har vendt og drejet sig. Først derefter skriver jeg min mening om den debat, som er blevet sat op.
så du læser lige de store klubbers svar og kommer med et magen til, aha.
Dem jeg er enige i er ikke nødvendigvis "stor" klubber eller er det? for hvad er jeres defination på "stor" klubber?

folk, som har spillet længe?
folk, der går posetivt ind for vman, i en debat?
folk, som har meget spillerværdi?
folk, som er med i crewet?

jeg hører nok til nummer 2 og hvis det er jeres defination af "stor" kluber, så ja det går jeg.


//Kasper smiley
Storklubber de mest kendte klubber, som ligger i de største og fineste rækker, samt er nogle af de bedste klubber i spillet.

Slettet klub 29. december 2010, 02:19
Hvordan har man/I formået at drage relationer mellem brugeres holdninger og moral og deres klubbers status?

Slettet klub 29. december 2010, 02:28
Forskelsbehandling lever i bedste velgående i dette spil - thats a fact!
Havde det været en mindre og ubetydelig klub, havde Rasmus ikke blandet sig. Det bliver bare ikke mere amatøragtigt! Troede jeg havde oplevet den værste inkompetence i dette spil - men jeg havde tilsyneladende det bedste til gode! smiley

Slettet klub 17. september 2011, 12:53
Sporting Sundby sagde:
Forskelsbehandling lever i bedste velgående i dette spil - thats a fact!
Havde det været en mindre og ubetydelig klub, havde Rasmus ikke blandet sig. Det bliver bare ikke mere amatøragtigt! Troede jeg havde oplevet den værste inkompetence i dette spil - men jeg havde tilsyneladende det bedste til gode! smiley
Så sandt!

Mk FC (Mk) 17. september 2011, 13:15
Hvorfor opper du en så gammel tråd?

Slettet klub 17. september 2011, 15:12
Mk FC sagde:
Hvorfor opper du en så gammel tråd?
hvorfor ikke?
-------------------------------------
Fordi det næsten er et år siden sidste indlæg.

Låst.
/Skaden
Besvar