Låst

Skrevet i Generelt

Vestbyen BK (Vestbyen) 21. december 2010, 17:00
Hvad sker der lige her? Var det bare noget Real Lobo fandt på, at han var blevet hacked? Eller arbejdes der bare meget grundigt i support? Eller hvad sker der?

Slettet klub 27. december 2010, 19:11
Hej allesammen!

Jeg er nu tilbage igen.

Mange tak for hjælpen!

Slettet klub 27. december 2010, 19:15
Real Lobo sagde:
Hej allesammen!

Jeg er nu tilbage igen.

Mange tak for hjælpen!
Velkommen tilbage smiley

Slettet klub 27. december 2010, 19:16
Velkommen tilbage, og godt at se dine spillere ikke gav massiv rod på transfermarkedet, samt at du ikke fik ødelagt noget smiley

Thomas

Slettet klub 27. december 2010, 19:18
Ja det var super dejligt.

Så er der kun en træls ting, ingen træning i 7 dage smiley

Men det overlever jeg nok smiley

Slettet klub 27. december 2010, 19:18
Real Lobo sagde:
Ja det var super dejligt.

Så er der kun en træls ting, ingen træning i 7 dage smiley

Men det overlever jeg nok smiley
Det er bedre end at miste dem alle smiley

Slettet klub 27. december 2010, 19:19
Real Lobo sagde:
Ja det var super dejligt.

Så er der kun en træls ting, ingen træning i 7 dage smiley

Men det overlever jeg nok smiley
Jeg tror jeg har glemt 15-20 træninger med mit nuværende hold, så det skal nok gå i det lange løb, selvom det er træls... smiley

Slettet klub 27. december 2010, 19:20
Vejen Sportsforening sagde:
Real Lobo sagde:
Ja det var super dejligt.

Så er der kun en træls ting, ingen træning i 7 dage smiley

Men det overlever jeg nok smiley
Jeg tror jeg har glemt 15-20 træninger med mit nuværende hold, så det skal nok gå i det lange løb, selvom det er træls... smiley
Ja det skal jeg nok klaresmiley

det kunne være meget værre

Slettet klub 28. december 2010, 13:51
Jeg kender ikke Real Lobo - men jeg ved da hvem klubben er, da den i en lang periode, har dommineret i de største rækker her på Vman.

Men jeg er fuldstændig enig med Valde/Los Tucanas/Hell.

Jeg har set flere gange, at Mosbæk DT, ikke for at anklage, eller inddrage ham i diskussionen, lukke tråde fordi de "skriger" op om at deres vens klub er lukket eller lignende - fordi det må man jo ikke offentligt? Man skal klage til ombudsmanden bliver der ALTID sagt.

Så forstår jeg ikke hvorfor at denne tråd ikke er blevet låst fra længst, og trådejeren er blevet henvist til ombudsmanden på ligefod med alle andre klubber?

Er det fordi at han er en kendt klub, som sikkert har et venskab liggende mellem ham og de andre fra crewet?

Eller er det fordi at crewet er bange for, at de største klubber vil støtte ham i denne sag, og gå direkte mod crewet?



Og nej, jeg ville IKKE have at denne tråd bliver låst nu - fordi at jeg skriver det her. Jeg vil gerne have svar - og svaret skal helst komme fra Forum Admin, TAK!

Slettet klub 28. december 2010, 15:30
Hindehøjen AC sagde:
Jeg kender ikke Real Lobo - men jeg ved da hvem klubben er, da den i en lang periode, har dommineret i de største rækker her på Vman.

Men jeg er fuldstændig enig med Valde/Los Tucanas/Hell.

Jeg har set flere gange, at Mosbæk DT, ikke for at anklage, eller inddrage ham i diskussionen, lukke tråde fordi de "skriger" op om at deres vens klub er lukket eller lignende - fordi det må man jo ikke offentligt? Man skal klage til ombudsmanden bliver der ALTID sagt.

Så forstår jeg ikke hvorfor at denne tråd ikke er blevet låst fra længst, og trådejeren er blevet henvist til ombudsmanden på ligefod med alle andre klubber?

Er det fordi at han er en kendt klub, som sikkert har et venskab liggende mellem ham og de andre fra crewet?

Eller er det fordi at crewet er bange for, at de største klubber vil støtte ham i denne sag, og gå direkte mod crewet?



Og nej, jeg ville IKKE have at denne tråd bliver låst nu - fordi at jeg skriver det her. Jeg vil gerne have svar - og svaret skal helst komme fra Forum Admin, TAK!
Hvorfor nu det? Hvorfor er det du konstant prøver at skabe splid? Det er jo alting du prøver at lave noget negativt ud af..

Og emnet var egentligt afsluttet, men aligevel (ikke overraskende) kommer du og maler fanden på væggen..

og som Rasmus siger, I denne situation, kunne han nå at reagere. Men hvis du har en situation, hvor der er en, som skriver at hans hold er blevet hacket og har lavet en forumtråd, hvor Rasmus kunne havde nået at reagere, så kan vi tage den derfra smiley

//Kasper smiley
Besvar