Låst

Skrevet i Generelt

Slettet klub 19. december 2010, 22:50
Thorshammer United sagde:
Moderatorer er en ting, hackere (og kodebrevsklubber) er bare nogle bagdelshuller (jeg ved det er upassende udtryk at bruge her, og det kan godt være, at jeg får en bøde, men visse crewmedlemmer kender godt min holdning til de abekatte).
Tak for rosen. Vi er vist alle abekatte en gang imellem.
Thorshammer United sagde:
Hvis det nu er mulig for CH'erne at stoppe auktioner på grund af hacking, så hilser jeg det velkommen, for det LEG/CH/ADMINS ved gud savnet i mange år.
Ja, men så skal der også ligge en fast linje, men det gør der ikke.

Slettet klub 19. december 2010, 23:02
Helljumpers - jeg forstår dig fuldt ud. Det ligner at der er forskelsbehandling mellem store og "betydningsfulde" klubber og små eller mellemstore og "ubetydelige" klubber.

Nu kan alle de store klubber, fjerne den sten fra hjertet, som de har ift. hijacking. Nu ved de at de blot kan skrive en besked herinde, og så er det ordnet på hurtigste vis - mens små klubber skal kæmpe røven ud af buskerne for at kunne overbevise ombudsmanden/CH'erne i en supportsag, MEN de store klubber beholder deres spillere - mens de små klubber får at vide, at Vman ikke kan stå til ansvar for det - og det er deres eget ansvar, at sørge for sin klubs sikkerhed.


Jeg kan huske flere klubber for to år siden, som blev lukket, pga. hijacking - hvor de så fik den åben igen, efter at have kæmpet røven ud af bukserne, men selvfølgelig fik de IKKE deres spillere tilbage. smiley


Sådan er systemet, og man må bare bide det i sig..

Slettet klub 19. december 2010, 23:08
Det der kan undre en mest, er hvordan man kan blive ved med at benægte forskelsbehandlingen smiley

Man burde måske ikke beklage sig over, at Rasmus kommer Lobo til undsætning her. Men nærmere, at det ikke er muligt hver gang en klub bliver hacket.

Men sådan er det jo. Nogen har kontakt til Rasmus, andre ikke.

Men at benægte forskelsbehandlingen er da grinagtigt. smiley

Det svarer til at sige at man lytter til brugerne, ved at rette bugs. Nååå ja, det er jo standard her smiley

Slettet klub 19. december 2010, 23:09
Skanderbronx GF sagde:
Det der kan undre en mest, er hvordan man kan blive ved med at benægte forskelsbehandlingen smiley

Man burde måske ikke beklage sig over, at Rasmus kommer Lobo til undsætning her. Men nærmere, at det ikke er muligt hver gang en klub bliver hacket.

Men sådan er det jo. Nogen har kontakt til Rasmus, andre ikke.

Men at benægte forskelsbehandlingen er da grinagtigt. smiley

Det svarer til at sige at man lytter til brugerne, ved at rette bugs. Nååå ja, det er jo standard her smiley
Kloge ord, kloge ord!

FC Kildetoft (Mr Jakieboy) 19. december 2010, 23:34
The Dudes sagde:
Druzze sagde:
The Dudes sagde:
Druzze sagde:
Mine auktioner er ikke blevet forlænget..
Hvordan udløb de auktioner der her er tale om?
Altså de udløber om ca. 1 time. men da sitet har været nede i 2 timer! betyder det at der er mange folk der ikke har set dem.. Hvilket er skide irre, og det er forsent at forlænge auktionerne med en time (synes jeg). så hvis det er muligt vil jeg gerne have dem stoppet eller forlænget med 24 timer!
Okay. Jeg kan desværre ikke annullere dem eller forlænge dem uden at det vil være et brud på vores politik omkring forskelsbehandling (jeg vil umuligt kunne give alle der gerne vil have det samme som dig samme behandling).

Derimod vil jeg meget gerne erstatte dit tab hvis det viser sig, at du får et sådant. Hvis du efter auktionerne er udløbet mener, at salgsprisen er lavere end hvis den ellers havde været, så må du meget gerne skrive til support og forklare os din sag smiley

Thorshammer United (EPU) 19. december 2010, 23:38
Jamen, er der nogen, der har en eksempel på forskelsbehandling?

Sådan som jeg ser det, så faldet det hele på, hvorlænge en hacker/hijacker/whatever sender spillere på auktion og evnen til at få fat i en, som kan stoppe auktionerne.

I denne tilfælde er det altså komme Lobo til gode, at hacker/hijacker/whatever har været så rare at sætte spillere på lang auktionstid.

Slettet klub 20. december 2010, 00:13
Thorshammer United sagde:
Jamen, er der nogen, der har en eksempel på forskelsbehandling?

Sådan som jeg ser det, så faldet det hele på, hvorlænge en hacker/hijacker/whatever sender spillere på auktion og evnen til at få fat i en, som kan stoppe auktionerne.

I denne tilfælde er det altså komme Lobo til gode, at hacker/hijacker/whatever har været så rare at sætte spillere på lang auktionstid.
omg..

Det er jo forskel, var jeg blevet banned havde de sagt ærgeligt, du kunne have beskyttet dit pass.

men nu er lobo en flinkeren fyr, så al respekt for at der intet skete imod ham. smiley

Slettet klub 20. december 2010, 03:25
Han har lige modtaget et pænt ban?

Slettet klub 20. december 2010, 04:47
Kansas City Wizards FC sagde:
Han har lige modtaget et pænt ban?
Ja for at beskytte klubben...

Thorshammer United (EPU) 20. december 2010, 10:33
New Denmark Angels CF sagde:
Thorshammer United sagde:
Jamen, er der nogen, der har en eksempel på forskelsbehandling?

Sådan som jeg ser det, så faldet det hele på, hvorlænge en hacker/hijacker/whatever sender spillere på auktion og evnen til at få fat i en, som kan stoppe auktionerne.

I denne tilfælde er det altså komme Lobo til gode, at hacker/hijacker/whatever har været så rare at sætte spillere på lang auktionstid.
omg..

Det er jo forskel, var jeg blevet banned havde de sagt ærgeligt, du kunne have beskyttet dit pass.

men nu er lobo en flinkeren fyr, så al respekt for at der intet skete imod ham. smiley
Selvfølgelig skal du beskytte dit pass. Det er dig der bestemmer, hvor let det skal være at hijacke din klub smiley
Besvar