Økonomi - hvordan ser din ud?

Skrevet i Generelt

Renseriet (Alt til salg - skriv) 27. januar 2023, 23:34
Barcelona FC sagde:
733 millioner, og ved ikke helt hvordan jeg skal komme igang igen. smiley
De skal bare ud og arbejde!!! smiley

FC Razor (Jeppe) 28. januar 2023, 00:00
Balance
360.958.028 C

Punch Dreamteam (Manager of Mr Nuldiff Dreamteam) 28. januar 2023, 14:28
Jeg har 11 mill.

Har aldrig rigtig kunne finde ud af at tjene nok.

Bare køb billigt og sælg dyrt. Det kan jeg godt regne ud, men det har aldrig rigtig lykkedes mig at finde formlen.

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 1. februar 2023, 15:03
Punch Dreamteam sagde:
Jeg har 11 mill.

Har aldrig rigtig kunne finde ud af at tjene nok.

Bare køb billigt og sælg dyrt. Det kan jeg godt regne ud, men det har aldrig rigtig lykkedes mig at finde formlen.
Ansæt nogle spejdere med de rigtige egenskaber og stol på deres rapporter.

Købmanden (Jan Smør) 22. februar 2023, 21:27
Hej alle.

Jeg har tidligere været ret aktiv på denne tråd, så tænkte jeg ville give en opdatering smiley

Jeg har den sidste måneds tid haft en enormt grim træningskrise og besluttede derfor at sælge hele holdet.

Det gjorde jeg, idet jeg efter at have købt ca 10-12 dyre 15-16-årige talenter, som alle stort floppede grumt, i håbet om at vende den elendige træningsstime, mistede motivationen, og tog beslutningen om at sælge hele holdet. Hvis jeg så fik 100 mio til VK, så ville jeg blive (Jeg havde 31 mio på kontoen og 65 mio holdværdi da jeg gjorde dette).

Jeg endte på 108.6 mio, og har altså nu opnået det, jeg i starten så som at have gennemført spillet og fået VK. Nu bygger jeg forfra.

God aften derude smiley

Punch Dreamteam (Manager of Mr Nuldiff Dreamteam) 22. februar 2023, 22:07
KBHAVANA CF sagde:
Punch Dreamteam sagde:
Jeg har 11 mill.

Har aldrig rigtig kunne finde ud af at tjene nok.

Bare køb billigt og sælg dyrt. Det kan jeg godt regne ud, men det har aldrig rigtig lykkedes mig at finde formlen.
Ansæt nogle spejdere med de rigtige egenskaber og stol på deres rapporter.
Ja, men det er svært. For en talentspejder finder så en lovende spiller. Det er sådan ser fint på mit niveau i spillet. Men når han så er 21 og kun har vurdering på 33 og urealistisk værdi og pris, så duer det ikke.

Er det kun 15-16 årig man skal lede efter?

Spicy Fanta FC (Spicy) 22. februar 2023, 22:41
Helsinge XVIII sagde:
Hej alle.

Jeg har tidligere været ret aktiv på denne tråd, så tænkte jeg ville give en opdatering smiley

Jeg har den sidste måneds tid haft en enormt grim træningskrise og besluttede derfor at sælge hele holdet.

Det gjorde jeg, idet jeg efter at have købt ca 10-12 dyre 15-16-årige talenter, som alle stort floppede grumt, i håbet om at vende den elendige træningsstime, mistede motivationen, og tog beslutningen om at sælge hele holdet. Hvis jeg så fik 100 mio til VK, så ville jeg blive (Jeg havde 31 mio på kontoen og 65 mio holdværdi da jeg gjorde dette).

Jeg endte på 108.6 mio, og har altså nu opnået det, jeg i starten så som at have gennemført spillet og fået VK. Nu bygger jeg forfra.

God aften derude smiley
Stort tillykke med bedriften! Sikke en lettelse det må have været. Lige fra vippen til at miste motivationen og så genfinde den i sidste øjeblik. Håber du forsætter i stor stil. Al held og lykke fremover smiley

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 22. februar 2023, 22:57
Balance p.t. er ca. 60 mil

Købmanden (Jan Smør) 22. februar 2023, 23:01
Spicy Fanta FC sagde:
Helsinge XVIII sagde:
Hej alle.

Jeg har tidligere været ret aktiv på denne tråd, så tænkte jeg ville give en opdatering smiley

Jeg har den sidste måneds tid haft en enormt grim træningskrise og besluttede derfor at sælge hele holdet.

Det gjorde jeg, idet jeg efter at have købt ca 10-12 dyre 15-16-årige talenter, som alle stort floppede grumt, i håbet om at vende den elendige træningsstime, mistede motivationen, og tog beslutningen om at sælge hele holdet. Hvis jeg så fik 100 mio til VK, så ville jeg blive (Jeg havde 31 mio på kontoen og 65 mio holdværdi da jeg gjorde dette).

Jeg endte på 108.6 mio, og har altså nu opnået det, jeg i starten så som at have gennemført spillet og fået VK. Nu bygger jeg forfra.

God aften derude smiley
Stort tillykke med bedriften! Sikke en lettelse det må have været. Lige fra vippen til at miste motivationen og så genfinde den i sidste øjeblik. Håber du forsætter i stor stil. Al held og lykke fremover smiley
Tusind tak Spicy - ja det var ikke den kønne overgang, som jeg havde håbet på, men vi nåede det i sidste ende. Ligeledes god vind til dig også smiley

Howay The Lads (Eddie Howe - Newcastle United FC) 28. februar 2023, 16:34
Kun 118 mio kontoen + 12 senior spillere + 1 15 årige talent. smiley
Besvar