Den røde tråd - Top klubber er ligegyldige!

Skrevet i Generelt

SC Krematorie Plovdiv (Doctor Lynge) 29. oktober 2014, 19:12
Derfor foreslog jeg netop et par sider tilbage i tråden et andet liga-koncept. Kig lidt på det og lad mig høre din mening,Trex!

Slettet klub 29. oktober 2014, 19:29
Jeg føler der er en god balance i spillet rent økonomisk, der er flere topklubber der har spillere for 1 mia, det er da vist ikke nødvendig med højere præmiesatser for dem, hvis de mangler spænding, så lav da en supercup hvor i indskyder feks 2 mill hver og brug indskuddet til vinderen af finalen, det kunne da være en fornem titel at få

Brøndby (Jonas) 29. oktober 2014, 21:22
Plejer Ikke at kommentere på noget i fora , men det bliver jeg simpelthen nødt til nu . Giver 100 % opbakning til Trex POWER . Det er genialt skrevet og fuldstændigt rigtigt . Mega godt, at det bliver taget op nu , håber folkene bag spillet , vil gøre noget ved det .Spillet står med det ene ben i graven , rodet og uoverskueligt . Har selv lagt i toppen i et stykke tid nu , og kan helt klart sige at det ikke hænger sammen økonomisk .Der går ikke en dag ,hvor jeg ikke overvejer at stoppe .VMAN er blevet en rodebutik, desværre smiley

Trex Power har min fulde opbakning - Godt skrevet!

Slettet klub 29. oktober 2014, 21:30
Nej det er da svært, 10 sæsoner som vinder af superligaen hvor er det da synd, i virkeligheden plejer Brøndby da heller ikke at vinde superligaen, så mon ikke det er fint med en lidt lavere placering de næste sæsoner ;-)

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 29. oktober 2014, 21:42
Team Hvedevænget U sagde:
Nej det er da svært, 10 sæsoner som vinder af superligaen hvor er det da synd, i virkeligheden plejer Brøndby da heller ikke at vinde superligaen, så mon ikke det er fint med en lidt lavere placering de næste sæsoner ;-)
Måske du lige skulle overveje hvorvidt du egentligt har nok erfaring til at være den store kritiker her. Ikke fordi jeg ikke respektere din "stemme" i spillet den har du selvfølgelig men kan da se du pt er talent klub, hvilket vil sige at stadion, og kampmotoren ingen reel betydning har for dig og DIN lyst til vman, som den har for folk der spiller for at vinde.

Du har 16.000 plads på stadion det er flot - men det betyder at du endnu er på et level hvor du kan kaste penge i stadion og forrente dit indskud med profit over tid. DU har stadigvæk muligheder for at lave investeringer der gavner din klub og sikre dig fremdrift.

En dag hvis du har tålmodigheden og dygtigheden til at bare at nå i nærheden af top 100 er jeg sikker på at du gerne vil have noget at arbejde frem imod. I kunne fordi du vil i top 5, men også fordi det rent faktisk skal være det værd! For det er simpelthen ikke som tingene ser ud pt.

Den her tråd skal ikke handle om mudderkastning men ja Brøndby har vundet 10 gange i Superligaen og ja jeg har vundet 10 gange i Italien og sådan ser det ud for mange os "The speciels ones topklubber". Men det hænger ikke sammen at spillet ikke belønner konkurrence, og straffer klubber der i periode tager kampen op i en liga. Måske du en dag vil forstå det hvis du nogensinde kommer så langt.

At være en dygtig klub på vman der kæmper om top placeringer burde handle om mere end bare kampen mod en tilfældig pensionsrisiko som ikke er til at kæmpe, og over tid gør store indhug i kapital.

Slettet klub 29. oktober 2014, 21:49
Nej det er bare sådan at hvis storklubberne får flere penge ind i spillet kommer jeg jo aldrig i nærheden, mit mål er netop at føre dette hold op i evt. 1 eller 2 liga og derfor håber jeg selvfølgelig at skrabe nogle credits sammen så jeg kan give jer kamp til stregen

Slettet klub 29. oktober 2014, 22:00
Jeg er for det meste enige i at det ikke kan betale sig at ligge i toppen, tit så bliver der brugt store summer på titler.. MEN!!

Er det ikke vores egen skyld..? - den dag der ikke er flere der vil bruge 600 mill på et hold og vinde det hele, den dag hvor man faktisk kørte med "finacial fairplay", der kunne det være spændende..?

Hvis alle blot var enige om at man ikke måtte tilkøbe sig et stjerneholde og ligge top 10, men at man rent faktisk skulle have pengene og en fast indkomst der ville det være fedt?

Hvis du kan lave 10 mill om ugen på entre indtægter, så har du 10 mill til løn/stadion og spillere.. og ikke mere?

Jeg er træt/sulten og gnaven, så man kan nok ikke se på mit indlæg at jeg er over 12 år gammel, men det er jeg altså :o)

Er det ikke bare os selv der har fundet på at man sparer en masse penge sammen, køber et stjernehold og vinder? (ikke at jeg selv har prøvet, har kun ligget nr 40)

Batum FC (FAR VEL OG TAK) 30. oktober 2014, 06:50
Vman er blevet ensformigt og derfor ser jeg ikke på nuværende tidspunkt at det overlever. Den største udfordring for udviklerne mener jeg er at udtænke en plan for hvad der sker når man er i toppen og ikke kan komme længere.

Jeg mener ikke Credits er problemet i Vman, jeg mener det er manglende udfordringer. Hvad er der ved at ligge i toppen og bruge millioner på pensionerede spillere.

Jeg mener man skal afskaffe pensionen og lade stats falde med alderen. Det er et fåtal af klassespillere der går på pension som 32 årige, men de bliver måske langsommere og de får flere skader.

Jeg mener at man skal starte en reserveholdsliga op evt. en U18,U21 e.lign. hvad med landshold! Det vil gøre at både de små hold og de store kunne have noget at spille for, talenterene ville få en anden betydning.

Jeg mener der er alt for mange verdensklassespillere og dermed også talenter i forhold til topklubber. Da Vman startede op, havde topholdende ikke holdet fyldt med verdensklassespillere, men de havde nogle enkle og så nogle "middelmådige" spillere, samtidig med at de kunne have nogle gode talenter.

//Batum FC

(Havde skrevet en indlæg tidligere, men det må være alderen, da det er forsvundet..smiley)

Brøndby (Jonas) 30. oktober 2014, 09:24
Team Hvedevænget U sagde:
Nej det er da svært, 10 sæsoner som vinder af superligaen hvor er det da synd, i virkeligheden plejer Brøndby da heller ikke at vinde superligaen, så mon ikke det er fint med en lidt lavere placering de næste sæsoner ;-)
Må sige du er lidt smalsporet at høre på , da du tager det til noget personligt imod Brøndby . Du har jo ikke fattet pointen , selv om jeg har vundet ligaen 10 gange og vinder de næste 10 gange hænger det ikke sammen , men kan jo ikke forvente at du kan forstå det

Slettet klub 30. oktober 2014, 09:48
Intet nyt under solen kan jeg se smiley Alt er ved det gamle....
Besvar