Den røde tråd - Top klubber er ligegyldige!

Skrevet i Generelt

LiverpooI F C (Køb min klub - Skriv til mig) 28. oktober 2014, 22:28
Thorshammer United sagde:
Liverpoöl FC sagde:
SC Krematorie Plovdiv

+
At præmierne skal være forskellig fra liga til liga, fx 6 mio for at vinde i England og 2 mio i Danmark.
Det får bedrere klubber til at vælge England, og det vil gøre ligaen mere spænende.

Ved kvalifikationen til dit omtalte Champions league, kunne der være 6 fra England og 2 fra Danmark der kunne kvalificeres, alt efter liga niveau.

(Et hurtigt eksempel)
Jeg skal bare lige gøre opmærksom på, at der kun er plads til 16 klubber i PL og er 6 mio. - som kun en klub kan vinde! - nok til at man vil skifte til England?
Jep og som du forhåbentlig har læst, 'et hurtigt eksempel' kan du følge det?
Og som jeg har sagt, præmierne det betyder både 1, 2, 3, 4 plads osv. Og det vil være tiltrække de største klubber, som selv ønsker mere udfordring.

Thorshammer United (EPU) 29. oktober 2014, 10:16
REAL MADRID XX sagde:
Alt det negative hvem snakker man mest om på diverse medier Silkeborg IF eller et storhold i England Spanien Italien osv. Det er helt naturligt og hvad står Vman for ? Virtuel Manager= så realistisk som det er muligt. Vi andre har da også måtte kæmpe i mange mange år på sidelinjen, men de største klubber og det gør jeg da stadig, de tjener da langt mere end jeg gør, det her handler om spillet og at der ikke er en fornuftigt mulighed for at være en topklub. Der er mange gode argumenter men stop nu med at blive "sur" over at storhold vil have mere ud af deres risici og med de store lønninger spiller der går af osv. Det er jo sådan det fungerer i virkeligheden, så hvad er det store problem i det, giv alle der kan være en topklub mere i præmier så det både dækker udgifter og giver et + sådan er det. Utilfredse småklubber VI har alle være små klubber, så brug jeres energi på at handle rigtigt og tjen credits så du kan kæmpe med, man får jo ikke det foræret i spillet. Så hvorfor skal små klubber have det nemmere end dengang vi startet, sådan kan man også vende den.
Topklubber er ikke alene om risici og store lønninger, det har vi andre også, bare i mindre målestok. Jeg er skam godt tilfreds med ligasystemet og præmierne som de er. At der så er nogle få topklubber, som i forvejen klarer sig ganske godt, mangler udfordringer er bare surt for dem.

Thorshammer United (EPU) 29. oktober 2014, 10:20
REAL MADRID XX sagde:
Vman er langt bagud og forstår det ikke at de bruger 8 timer om dagen på jobbet for at gøre så lidt, nu er jeg selv ejer af 3 webshop`s og det tager lang tid med nogle opdateringer og mine er slet ikke så kompliceret som Vman, men kender til opsætning af sider html php og meget mere og det ville ikke tage dem mange dage at lave 2 hold med 15 spiller i hver på alle managers side, det er jeg helt sikker på og det er fordi de ikke vil det, ellers var det da kommet for lang tid siden, men det er ikke brugerene som betaler deres løn de hører efter i spillet.
Som indehaver af 3 webshop's har du åbenbart ikke travl, siden du har tid til at skrive her smiley

2 hold med 15 spillere? Hvad handler det om og hvad har det med denne tråd at gøre?

Thorshammer United (EPU) 29. oktober 2014, 10:24
Liverpoöl FC sagde:
Thorshammer United sagde:
Liverpoöl FC sagde:
SC Krematorie Plovdiv

+
At præmierne skal være forskellig fra liga til liga, fx 6 mio for at vinde i England og 2 mio i Danmark.
Det får bedrere klubber til at vælge England, og det vil gøre ligaen mere spænende.

Ved kvalifikationen til dit omtalte Champions league, kunne der være 6 fra England og 2 fra Danmark der kunne kvalificeres, alt efter liga niveau.

(Et hurtigt eksempel)
Jeg skal bare lige gøre opmærksom på, at der kun er plads til 16 klubber i PL og er 6 mio. - som kun en klub kan vinde! - nok til at man vil skifte til England?
Jep og som du forhåbentlig har læst, 'et hurtigt eksempel' kan du følge det?
Og som jeg har sagt, præmierne det betyder både 1, 2, 3, 4 plads osv. Og det vil være tiltrække de største klubber, som selv ønsker mere udfordring.
Jo, jeg har læst dit "omvendte-robin-hood" eksempel. Flere præmiecredits til de få og færre til os andre smiley Hvis præmiene i f.eks. Danmark skal nedsættes så må det vel også gælde entreindtægter, lønomkostninger med videre?

REAL MADRID XX (Mr Xx) 29. oktober 2014, 14:41
Thorshammer United sagde:
REAL MADRID XX sagde:
Vman er langt bagud og forstår det ikke at de bruger 8 timer om dagen på jobbet for at gøre så lidt, nu er jeg selv ejer af 3 webshop`s og det tager lang tid med nogle opdateringer og mine er slet ikke så kompliceret som Vman, men kender til opsætning af sider html php og meget mere og det ville ikke tage dem mange dage at lave 2 hold med 15 spiller i hver på alle managers side, det er jeg helt sikker på og det er fordi de ikke vil det, ellers var det da kommet for lang tid siden, men det er ikke brugerene som betaler deres løn de hører efter i spillet.
Som indehaver af 3 webshop's har du åbenbart ikke travl, siden du har tid til at skrive her smiley

2 hold med 15 spillere? Hvad handler det om og hvad har det med denne tråd at gøre?
Nu er det jo ikke sådan, at fordi man ejer 3 webshop`s så har man ikke tid til andet, kan godt hører at du ikke arbejder og aner hvad man bruger af tid på det, når det var så det. Ja 15 hold på A holdet som man bruger til f.eks. bedste liga og b hold man bruger til at træne unge op en "ungdomsafdeling" det burde være nemt at forstå, men ja skole skal man jo gå i for at arbejde og lære matematik Thorshammer.

Thorshammer United (EPU) 29. oktober 2014, 15:05
REAL MADRID XX sagde:
Thorshammer United sagde:
REAL MADRID XX sagde:
Vman er langt bagud og forstår det ikke at de bruger 8 timer om dagen på jobbet for at gøre så lidt, nu er jeg selv ejer af 3 webshop`s og det tager lang tid med nogle opdateringer og mine er slet ikke så kompliceret som Vman, men kender til opsætning af sider html php og meget mere og det ville ikke tage dem mange dage at lave 2 hold med 15 spiller i hver på alle managers side, det er jeg helt sikker på og det er fordi de ikke vil det, ellers var det da kommet for lang tid siden, men det er ikke brugerene som betaler deres løn de hører efter i spillet.
Som indehaver af 3 webshop's har du åbenbart ikke travl, siden du har tid til at skrive her smiley

2 hold med 15 spillere? Hvad handler det om og hvad har det med denne tråd at gøre?
Nu er det jo ikke sådan, at fordi man ejer 3 webshop`s så har man ikke tid til andet, kan godt hører at du ikke arbejder og aner hvad man bruger af tid på det, når det var så det. Ja 15 hold på A holdet som man bruger til f.eks. bedste liga og b hold man bruger til at træne unge op en "ungdomsafdeling" det burde være nemt at forstå, men ja skole skal man jo gå i for at arbejde og lære matematik Thorshammer.
En klub med 25 pladser skulle være rigelig til at have både en ligaklub og en kuld ungdomsspillere smiley

REAL MADRID XX (Mr Xx) 29. oktober 2014, 15:22
Thorshammer United sagde:
REAL MADRID XX sagde:
Thorshammer United sagde:
REAL MADRID XX sagde:
Vman er langt bagud og forstår det ikke at de bruger 8 timer om dagen på jobbet for at gøre så lidt, nu er jeg selv ejer af 3 webshop`s og det tager lang tid med nogle opdateringer og mine er slet ikke så kompliceret som Vman, men kender til opsætning af sider html php og meget mere og det ville ikke tage dem mange dage at lave 2 hold med 15 spiller i hver på alle managers side, det er jeg helt sikker på og det er fordi de ikke vil det, ellers var det da kommet for lang tid siden, men det er ikke brugerene som betaler deres løn de hører efter i spillet.
Som indehaver af 3 webshop's har du åbenbart ikke travl, siden du har tid til at skrive her smiley

2 hold med 15 spillere? Hvad handler det om og hvad har det med denne tråd at gøre?
Nu er det jo ikke sådan, at fordi man ejer 3 webshop`s så har man ikke tid til andet, kan godt hører at du ikke arbejder og aner hvad man bruger af tid på det, når det var så det. Ja 15 hold på A holdet som man bruger til f.eks. bedste liga og b hold man bruger til at træne unge op en "ungdomsafdeling" det burde være nemt at forstå, men ja skole skal man jo gå i for at arbejde og lære matematik Thorshammer.
En klub med 25 pladser skulle være rigelig til at have både en ligaklub og en kuld ungdomsspillere smiley
Det var også en god start måde fra Vman side af. Men kan kun sige at jeg mister pladser i min liga fordi jeg skal holde humøret oppe på alle spillerene som alle skal, men hvis man som i virkeligheden, havde et b hold der kunne spille reserve kampe fra 16-17 og op til de var klar til a holdet vil det betyde at flere top klubber vil have mere konkurrence, man kan vinde næsten alle ligerne med spiller der er 30+ og lade dem gå af der er jo ikke meget tænkning eller udfordring i det, det handler bare om at have credits nok. Surt for dem inkl mig selv der prøver at træne unge op og samtidig komme tættere på en top 3 plads i ligaen. smiley

LiverpooI F C (Køb min klub - Skriv til mig) 29. oktober 2014, 17:36
Thorshammer United sagde:
Jo, jeg har læst dit "omvendte-robin-hood" eksempel. Flere præmiecredits til de få og færre til os andre smiley Hvis præmiene i f.eks. Danmark skal nedsættes så må det vel også gælde entreindtægter, lønomkostninger med videre?
Færre? Nej, for du ved forhåbentlig godt at 2 pladsen i England får meget mere end 2 pladsen i Dk.

Jep, det hele nedsættes.

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 29. oktober 2014, 17:48
De fleste ligaer ligger på 2.500.000 - 3.000.000 for en 1. plads.
Hvis nu en 8. plads i Spanien og England gav 2.500.000 og en 1. plads gav 10.000.000
Ville de store klubber så flytte til Spanien og England ?
Hvordan skulle præmierne se ud, hvis de skulle tillokke de store klubber.
Må vi få nogle bud fra de store klubber.

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 29. oktober 2014, 19:09
Kan se at de seneste indlæg har handlet meget omkring økonomien for en storklub. Jeg skriver ganske vidst selv lidt om at jeg ikke syntes det var sammenhængende for de større pensionsklubber i forhold til den nødvendige krævede pensionsrisiko kontra udbytte af investering.

Men jeg vil dog gerne fremhævne at min hovedsagelig poinet med tråden som helhed er at kigge på den røde tråd der er fra at være en nystartet klub, til at oparbejde kapital og overveje sine muligheder i spillet. Og pt er der bare hverken økonomi eller "utility" glæde/spænding ved at være en større klub fordi vmans funktioner ikke kan bruges optimalt.
Et eksempel kunne hurtigt være kampe, som føles som spild fordi de ofte i høj grad er afgjort på forhånd.

Lige pt er der simpelthen ikke "opbyggende motivation" i at være en top klub på vman...
Besvar