Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

AaIborg BK (KJ) 31. marts 2020, 10:19
Shine Academy sagde:
AaIborg BK sagde:
Mange tak! smiley
Så llidt smiley

FCDarum (Manager i FCDarum) 31. marts 2020, 10:49
Søger nogen nye trænere med 20 i markspiller + 20 i ungdomspiller smiley

SiXtEeN (L. Messi) 31. marts 2020, 14:12
FCDarum sagde:
Søger nogen nye trænere med 20 i markspiller + 20 i ungdomspiller smiley
Det gør jeg. En enkelt :O Eller mener du, at du søger flere trænere med 20x20, som 50 andre managere? ^^


Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 31. marts 2020, 15:32

Team Highclass (Ricki) 31. marts 2020, 17:21
Søger en træner med 20 i ungdomsspillere og markspillertræning. På forhånd tak smiley

VSTGN drenge (Mads Jakobsen) 31. marts 2020, 17:44
Søger træner

20x20 ( helst markspiller )

På forhånd tak smiley

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 31. marts 2020, 17:47
OPFORDRING!

Please stop med "Jeg søger en 20x20 træner". ALLE søger en 20x20 træner. Det eneste i gør er at sende notifikationer til flere hundrede mennesker.

Led selv siderne igennem eller gå ind på diverse presse meddelser og find trænere der. Og så kan i trykke abbonner på denne tråd så bliver i underrettet når folk slår noget op (forhåbentligt mere relevant end jeres eget opslag)

Egern (Morten) 31. marts 2020, 18:00
Leopard Golf sagde:
OPFORDRING!

Please stop med "Jeg søger en 20x20 træner". ALLE søger en 20x20 træner. Det eneste i gør er at sende notifikationer til flere hundrede mennesker.

Led selv siderne igennem eller gå ind på diverse presse meddelser og find trænere der. Og så kan i trykke abbonner på denne tråd så bliver i underrettet når folk slår noget op (forhåbentligt mere relevant end jeres eget opslag)
ja tak. smiley

Inter Miami CF (Casper) 31. marts 2020, 19:07
Leopard Golf sagde:
OPFORDRING!

Please stop med "Jeg søger en 20x20 træner". ALLE søger en 20x20 træner. Det eneste i gør er at sende notifikationer til flere hundrede mennesker.

Led selv siderne igennem eller gå ind på diverse presse meddelser og find trænere der. Og så kan i trykke abbonner på denne tråd så bliver i underrettet når folk slår noget op (forhåbentligt mere relevant end jeres eget opslag)
Men er det ikke lidt opslagets formål? smiley
Besvar