Hjælp til opgradering af klub.

Skrevet i Generelt

FC Stjernebaby (Æbebe) 14. april 2024, 18:00
Hey, håbede lidt på der var et par kloge hoveder herinde som kunne give mig nogle svar eller råd i forhold til spillet smiley

Har tænkt meget over hvornår man begynder at udvide trænings anlæg, stadion, fysioafdeling?
skal man gøre det når der er overskud på kontoen til en hvis opgradering eller er det bedre bare at vente helt indtil man når en hvis liga?

en anden ting jeg godt kunne tænke mig lidt råd omkring er personale, hvornår kan de svare sig at prøve at ansætte de forskellige roller? smiley

På forhånd tak!

Global (Peter Hyballa) 14. april 2024, 18:57
Jeg var typen der ikke kunne vente, så hvergang der var råd så opgraderede jeg træningsanlæg. Spillet begynder først "rigtigt" når man har det største anlæg, med mindre man er typen der er god til at handle...

Stadion skal du opgradere når du har udsolgt til alle hjemmekampe.

Træner er først vigtig når du når op omkring 3-4-5 guldstjernet anlæg, for så kan du begynde at udvikle spillerne selv.

Talentspejder er op til dig selv. De finder de talenter der er, men det gør de andre klubbers talentspejder jo også. Det er en smags sag det hele.


Forza Anarchy (Don Corleone) 14. april 2024, 19:43
Jeg har personligt altid opgraderet mit træningsanlæg så snart jeg havde pengene til det.

Den eneste måde at komme frem i det her spil er ved at tjene credits og jo bedre træningsanlæg du har jo lettere har du ved at sikre dig at dine spillere stiger i værdi og derfor vil kunne tjene penge på dem.

Min erfaring er at når du rammer lilla vil jeg begynde at hente en træner så du kan specialtræne de spillere som du vil sælge. Ved at specialtræne spillerne i deres 3 primære stats vil de opnå en højere vurdering og derfor også en højere værdi.

Stadion opgradere du løbende så snart du har udsolgt på 8 til alle kampe.

Fysioafdelingen var det sidste jeg begyndte at opgradere, men det er hurtigt gjort når først du har opgraderet træningsfaciliteterne og derved kan tjene gode credits.

FC Stjernebaby (Æbebe) 14. april 2024, 20:04
Hvornår vil i begynde at lave træningsplan, vil det også først være med træner eller ved et bestemt anlæg?

Eller er det noget som vil være godt at gøre helt fra starten af?

Forza Anarchy (Don Corleone) 14. april 2024, 20:13
Du kan ikke lave træningsplan uden trænere.

Jeg vil først begyndte først at lave træningsplan når mit formål var at udvikle spillere.

Inden da trænede jeg 15-16 årige udelukkende på træningskamp og de spillere i alderen 18-24 år som jeg skulle tjene penge på specialtrænede jeg i deres 3-4 vigtigste stats

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 14. april 2024, 23:41
Udemærket råd du allerede nu har fået med på vejen.
Når det så er sagt, ville jeg ikke gå med nogle af dem.

Vil du gerne hurtigst muligt frem i spillet, og i gang med at tjene penge, skal du lære marked samt priserne på spillerne. Det er her de letteste penge ligger, og her du får størst afkast.
Begynd og handle med alle aldersgrupper. Sæt dig ind i hvad den enkelte spiller sælges for, alt efter deres alder, træning, stats og potentiale. Brug altid transferslisten for inspiration, det giver altid en udemærket ide om, hvad spilleren kan sælges for.

Glem alt hvad der hedder opgradering af træningsanlæg, til trods for jeg har forståelse af det er sjovt. Om du har græs, lilla eller i dit tilfælde blåt træningsanlæg spiller ingen rolle. Det kommer først på spil, når du har råd til ihvertfald sort træningsanlæg, da du ikke før skal koncentrere dig om at optræne, eller specialtræne.

Skaf dig en træner, men kun en. Sørg for han ihvertfald er 20-18, 18-20 og ikke vil have mere end 4k om dagen.

Når alt dette er sagt, er der naturligvis ingen ''cheatcodes''. Det her er dog bare min version af hvordan jeg ser spillet, og den måde jeg er kommet frem.

Håber noget af det kan bruges. Igen som nævnt, så er spørgsmålet sådan set bare hvad man har af intentioner med spillet, og hvad man synes er sjovt. Har man tid, er disse ideer ihvertfald en god start på det hele.

Vh Nikolaj. smiley
Besvar