Fra ungdomshold til seniorhold

Skrevet i Generelt

Flamengo Garrinchas (SG) 14. april 2024, 04:13
Hvornår bliver en ungdomsspiller tvangsrykket til seniortruppen? Den dag han fylder 24, ved første søndagsopdatering efter han er fyldt 24 eller noget helt tredje?

Og bliver han automatisk smidt på auktion, hvis seniortruppen er fuld?

The New Champion (Daniel) 14. april 2024, 06:57
Flamengo Garrinchas sagde:
Hvornår bliver en ungdomsspiller tvangsrykket til seniortruppen? Den dag han fylder 24, ved første søndagsopdatering efter han er fyldt 24 eller noget helt tredje?

Og bliver han automatisk smidt på auktion, hvis seniortruppen er fuld?
1. Den dag han fylder 24

2. Ja det sker automatisk

3. Såvidt jeg husker kan du ikke forlænge med senior spillere indtil du har rigtig mængde spillere på holdet, denne del er jeg dog ikke 100% sikker på, har aldrig prøvet det.

Forza Anarchy (Don Corleone) 14. april 2024, 08:52
Flamengo Garrinchas sagde:
Hvornår bliver en ungdomsspiller tvangsrykket til seniortruppen? Den dag han fylder 24, ved første søndagsopdatering efter han er fyldt 24 eller noget helt tredje?

Og bliver han automatisk smidt på auktion, hvis seniortruppen er fuld?
Han rykker op på seniortruppen automatisk den dag han fylder 24.

Han ryger ikke på auktion, hvis du har fuld seniortrup. Han bliver bare nummer 23 ud af 22 mulige. Det betyder at det ikke er muligt for dig at forlænge kontrakter på seniorholdet før du får nedbragt truppen til 22 spillere.

Flamengo Garrinchas (SG) 14. april 2024, 12:39
Tusind tak for svaret begge to.

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 14. april 2024, 13:01
Forza Anarchy sagde:
Flamengo Garrinchas sagde:
Hvornår bliver en ungdomsspiller tvangsrykket til seniortruppen? Den dag han fylder 24, ved første søndagsopdatering efter han er fyldt 24 eller noget helt tredje?

Og bliver han automatisk smidt på auktion, hvis seniortruppen er fuld?
Han rykker op på seniortruppen automatisk den dag han fylder 24.

Han ryger ikke på auktion, hvis du har fuld seniortrup. Han bliver bare nummer 23 ud af 22 mulige. Det betyder at det ikke er muligt for dig at forlænge kontrakter på seniorholdet før du får nedbragt truppen til 22 spillere.Det betyder at det ikke er muligt for dig at forlænge kontrakter på seniorholdet før du får nedbragt truppen til 22 spillere.[
Det passer så ikke. Du kan sagtens forlænge kontrakter - uanset hvor mange spillere du har i truppen.

Forza Anarchy (Don Corleone) 14. april 2024, 13:12
Da jeg for nogen tid siden havde 23 spillere på førsteholdet kunne jeg ikke forlænge med dem. Jeg gik derfor ud fra at det skyldtes min overtallige trup.

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 14. april 2024, 13:16
Forza Anarchy sagde:
Da jeg for nogen tid siden havde 23 spillere på førsteholdet kunne jeg ikke forlænge med dem. Jeg gik derfor ud fra at det skyldtes min overtallige trup.
Det finder jeg svært at tro på:
https://www.virtualmanager.com/frequent_problems/25?query=forl%C3%A6nge+kontrakter

Forza Anarchy (Don Corleone) 14. april 2024, 13:20
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Da jeg for nogen tid siden havde 23 spillere på førsteholdet kunne jeg ikke forlænge med dem. Jeg gik derfor ud fra at det skyldtes min overtallige trup.
Det finder jeg svært at tro på:
https://www.virtualmanager.com/frequent_problems/25?query=forl%C3%A6nge+kontrakter
Pas
Besvar