Hjælp til vurdering af spiller

Skrevet i Spillervurderinger

FC Sundett (Kasper B) 15. marts 2024, 13:15
Hej med jer. Jeg har hentet en sprit ny spiller, som på første træning træner 84 på rød (Stort baneanlæg). Da jeg ikke ha forstan på talenter og hvordan at alt dette hænger sammen, er der måske nogen som kan hjælpe mig med at forstå om han bliver til noget og hvordan alt det her talenthalløj hænger sammen?

Navnet på spilleren er Yee Deng

Pft.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. marts 2024, 18:35
Tænker det er en spiller der muligvis kan blive talent og muligvis sælges.. Afhængig af hans næste træninger..
Noget stort talent er han ikke..
Sorry to say.. 😀
Mvh Per

FC Sundett (Kasper B) 15. marts 2024, 18:48
Hej Per,

Det er bare så fint! tusind tak for dit svar smiley

Som sagt fatter jeg ikke rigtig hvordan alt det her talenthalløj fungerer, så jeg prøver så småt at sætte mig ind i det? Hvad vurdere du ovenstående ud fra? smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. marts 2024, 19:06
Udelukkende ved en sammenligning af hans første træning sammenholdt med dette skema:
http://www.virtualmanager.com/forums/topics/1114572-potentiale-skema-og-tabel
Skemaet er ældre og kun en rettesnor.. Og en træning er et dårligt udgangspunkt for en vurdering
Så det er et skud fra hoften da du jo spurgte 😉
Har du selv trukket en rapport ?
Mvh Per

FC Sundett (Kasper B) 15. marts 2024, 19:21
Der må jeg blankt erkende at jeg ikke ved hvordan man gør. Det kan være at du måske kan hjælpe med at kaste lys over hvordan? smiley

Kalisu AC (Ukendt) 15. marts 2024, 19:25
Gå ind på din egen klubside, så er der en knap nede i venstre hjørne ved navn “Vurder spillere”. Det kræver dog man har en talentspejder. smiley
Besvar