3 Division i den Svenske Liga men tabte ALT

Skrevet i Generelt

Hvidbjøren (Manager i Hvidbjøren) 17. januar 2024, 22:18
Mit Spørgsmål lyder jeg kom i sidste uge i 3. DIV mega fedt, men så tabte jeg alt!!....
og kom ned igen i 4 Div hvad er det jeg gør forkert ?

Forkert Trup ?
Forkert taktik ?
Forkert liga ?

jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ?
måske skifte Liga hvor det er sværere eller skaffe bedre spillere?

Forza Anarchy (Don Corleone) 17. januar 2024, 22:40
Hvis jeg var dig, vil jeg rykke mine backs og kantspillere et felt ind i banen så du spiller mere kompakt.
Derudover vil jeg skaffe en AC eller MO som kam ligge lige bag dine angribere.

De taktiske indstillinger vil jeg sætte til:
Offensiv
Lang skud
Nedsat eller afslappet tempo
Balancerede taklinger

Derudover er der også bare stor forskel på kvaliteten af modstanderne i 3. og 4. division

Hvidbjøren (Manager i Hvidbjøren) 18. januar 2024, 14:50
Okay super tak for det
Er det såen du tænker min taktik skal være som jeg har sat den til nu
Hvor mine backs og midt er mere inde i banen og går kompakt, så vil jeg skaffe en MO og AC på et senere tidspunkt - når pengene er til det 😂

På forhånd mange tak for dit svar

Forza Anarchy (Don Corleone) 18. januar 2024, 15:31
Jeg synes det ser meget bedre ud nu. Så mangler du bare at skifte den ene AH ud med en MO eller AC.

Du kunne ende gøre dit forsvar mere kompakt ved at gøre sådan her:
https://imgur.com/a/moLjCrS
Men det er meget forskelligt, hvor kompakt man ønsker sit forsvar.

Men uanset hvad du gør, så vil du nok oplevere bedre resultater med den opstilling du har nu end den du havde tidligere,

Forza Anarchy (Don Corleone) 18. januar 2024, 15:34
Men uanset hvilken taktik eller opstilling du vælger, vil du oplever at det bliver svært at overleve i 3. division med det hold du har.

Dine spillere har en alder hvor deres stats og vurdering begynder at falde drastisk og dit træningsanlæg er ikke godt nok til at forbedre dine spillere nævneværdigt.

Hvidbjøren (Manager i Hvidbjøren) 21. januar 2024, 21:18
Okay super det prøver jeg af med også vil jeg se om jeg kan skaffe en god MO eller AC i min opstilling

Ja jeg ved godt det er et ældre hold, men har desværre ikke flere penge til at købe yngre eller bedre spiller …

Besvar