Udvidet træningsanlæg

Skrevet i Generelt

Markmus (Manager i Markmus) 27. november 2023, 12:03
Hej hvis man har udvidet træningsanlæg vil det så bedst kunne betale sig at sælge eller beholde sine talenter ? Altså hvornår får jeg mest for dem, om 15 årig eller fx 22?

Mvh søren

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 27. november 2023, 14:03
Personligt ville jeg ikke optræne spillere med Lovende potentiale med Udvidet træningsanlæg, jeg føler ikke træningen er god nok til virkelig at udnytte potentiale og få mest mulig indtjening ud af det, der vil jeg vente til mindst prof(orange).
Fornuftigt potentiale, hvis du går efter spillere som træner over 25pp, så kan du nemt tjene på dem, såfremt du ikke giver for meget selvfølgelig.

Køber du spillere som har lovende, vil jeg prøve at tjene på dem hurtigst muligt frem for at træne op. Men det er min personlige mening, og det er hvad jeg gjorde da jeg genstartede klubben og havde udvidet.

The New Champion (Daniel) 28. november 2023, 00:45
Meget enig i hvad der blev skrevet ovenover mig.

Køb billige spillere som du kan træne op i en længere periode, da jeg havde dit anlæg var mit mål at de skulle træne 130 pr træning, og self køb på auktioner der er til tider meget gode handler at lave på fornuftigt potentiale.

Skal siges markedet kan have ændret sig, men en sikker vej er at træne op i længere tid da det giver stadion indtægt samt mulighed for at sælge forhåbentligt til profit.

Skal siges det ikke er den hurtigste vej smiley

Markmus (Manager i Markmus) 28. november 2023, 09:09
Okay mange tak for svar begge 2 😊 så ryger mit største talent til salg nu her så der snart kan være råd til et bedre anlæg 😁

Lunatics (Akintola) 29. november 2023, 11:24
Jeg tjente flest penge på udvidet træningsanlæg, og det var typisk spillere mellem 17-23 år.

Min personlige mening og erfaring er, at de på netop det anlæg både får en solid og god træning, samt en smule overvurdering fra andre klubber med de bedre anlæg.

Antalyaspor (--) 29. november 2023, 12:27
Min opfattelse er at det ikke er en umulig opgave at træne spillere op på udvidet træningsanlæg.

Men man bør ikke købe over fornuftigt potentiale smiley køber man et kuld af fornuftige 15-16 årige til maks 1 mil credits så skal det nok blive en god forretning.
Besvar