Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

FC Bello TK (Christian) 5. september 2023, 15:15
FC Ejlertsen sagde:
FC Bello TK sagde:
FC Bello TK sagde:
Lige som ham jeg lagde fri i går desværre lidt for sent smiley
Købte licens da jeg troede det var det der afholdte mig fra ham..
Det sku øv men få gang i søgning og hent spiller og fin en træner i ansøgning og opbyg der fra stille og rolig smiley

Roma forever (Totti) 5. september 2023, 15:18
det er svært at finde træner, med det nye system, tror jeg har brugt over 100 klip, og kun dårlige træner

Holmebæk BK (Rasmus Paaske) 5. september 2023, 15:20
Roma forever sagde:
det er svært at finde træner, med det nye system, tror jeg har brugt over 100 klip, og kun dårlige træner
Ja, det er stort set gambling nu

Il Diavolo (Mathias) 5. september 2023, 15:36
Holmebæk BK sagde:
Roma forever sagde:
det er svært at finde træner, med det nye system, tror jeg har brugt over 100 klip, og kun dårlige træner
Ja, det er stort set gambling nu
Kæft hvor er det dumt

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 5. september 2023, 15:56
Nu skal I lige huske at systemet er kommet ud mens markedet har været støvsuget for næsten alle gode trænere, så chancen for at finde en god træner er meget lav. Der kommer til at gå nogle dage, uger, måske endda måneder før man kan begynde at forvente og nogle stykker.
Derudover er systemet lige kommet ud, så der er jo nogle forbedringer som ville komme til den.

Kvart I Bold (Willemoes) 5. september 2023, 16:06
Det er sjovt det er kun jer der har 20x20 trænere der er tilfreds og sagtens kan vent med at få en nye træner da i lige har hente. Men vent til den dag du selv står og skal bruge 5 nye hvad så .

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 5. september 2023, 16:08
Kvart I Bold sagde:
Det er sjovt det er kun jer der har 20x20 trænere der er tilfreds og sagtens kan vent med at få en nye træner da i lige har hente. Men vent til den dag du selv står og skal bruge 5 nye hvad så .
Nu har jeg aldrig haft et problem med at bruge 20x19 og bliver det nødvendigt at bruge lidt dårligere så er det sådan det er.

Kvart I Bold (Willemoes) 5. september 2023, 16:09
FC Deluga sagde:
Kvart I Bold sagde:
Det er sjovt det er kun jer der har 20x20 trænere der er tilfreds og sagtens kan vent med at få en nye træner da i lige har hente. Men vent til den dag du selv står og skal bruge 5 nye hvad så .
Nu har jeg aldrig haft et problem med at bruge 20x19 og bliver det nødvendigt at bruge lidt dårligere så er det sådan det er.
Det er kun det jeg har .

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 5. september 2023, 16:11
Kvart I Bold sagde:
FC Deluga sagde:
Kvart I Bold sagde:
Det er sjovt det er kun jer der har 20x20 trænere der er tilfreds og sagtens kan vent med at få en nye træner da i lige har hente. Men vent til den dag du selv står og skal bruge 5 nye hvad så .
Nu har jeg aldrig haft et problem med at bruge 20x19 og bliver det nødvendigt at bruge lidt dårligere så er det sådan det er.
Det er kun det jeg har .
Det er fordi markedet er blevet støvsuget for 20x20 da der har været kæmpe efterspørgsel på dem, fordi folk ikke kan nøjes med en 20x19 smiley

Kvart I Bold (Willemoes) 5. september 2023, 16:17
Jeg er lige kommet tilbage til vman . sidste gang kunne jeg heller ikke find 20x20 og det er ca 1 år siden nu . Men før hen "gamle dag" smiley" kunne jeg let find en 20x20 . Men det er bare ikke let at find en god trænere og kom i gang igen. Vis du/i selv lige kom tilbage til vman vil i jo heller ikke være tilfreds med en 15x20 når du bruger 300 millioner på spiller når du er vand til at ha` 20x20 ..
Besvar