Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

The Wrecking Crew (Gonzo) 4. september 2023, 22:43
Dette er din nye medarbejdersøgningsfunktion. At finde en ung kvalitetstræner vil nu være som at vente på den super ungdom, du aldrig får.


FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 4. september 2023, 23:03
Musens Fc sagde:
Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg søger trænere henne, jeg mangler en ny. Når jeg trykker på det link du har lagt ind kommer jeg ind på træneren men jeg kan ikke købe ham ...?
Desuden så da jeg søgte efter talentspejdere og så ville søge træner denne vej. Så skulderen oprette en tv annonce , der varer 2 6timer og kostede 15000

altså jeg forstår ikke helt hvad der sker, er det lavet om ?. Jeg er ny herinde
Ja, der kom en ny opdatering i dag som ændrede hele systemet.
https://www.virtualmanager.com/blog/1114-ny-medarbejder-sogning-er-nu-live

Kvart I Bold (Willemoes) 5. september 2023, 12:14
Kan ikke se iden i det nye system. Det får folk til at stop med vman .

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 5. september 2023, 13:10
Kvart I Bold sagde:
Kan ikke se iden i det nye system. Det får folk til at stop med vman .
Tvivler, enkelte stopper, men langt størstedelen vil nok forsætte med at spille.

Holmebæk BK (Rasmus Paaske) 5. september 2023, 13:15
Musens Fc sagde:
Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg søger trænere henne, jeg mangler en ny. Når jeg trykker på det link du har lagt ind kommer jeg ind på træneren men jeg kan ikke købe ham ...?
Desuden så da jeg søgte efter talentspejdere og så ville søge træner denne vej. Så skulderen oprette en tv annonce , der varer 2 6timer og kostede 15000

altså jeg forstår ikke helt hvad der sker, er det lavet om ?. Jeg er ny herinde
Ja, det er lavet om. Se evt. nogle af de indlæg, der er blevet lagt op omkring det nye medarbejder søgning smiley

Barys Astana (--) 5. september 2023, 13:19
Kvart I Bold sagde:
Kan ikke se iden i det nye system. Det får folk til at stop med vman .
Jeg tror ideen med det er, at gøre det mere fair for alle klubber, også de små klubber.
Det er i stor grad topklubberne, der sidder på det bedste og tungeste personale.
Men topklubberne har jo alligevel stadigvæk 20+ trænere (i hvert fald de fleste), så på den måde forstår jeg heller ikke ideen. Tænk hvor mange trænere der ville være, hvis de største klubber ikke havde alle de gode trænere. smiley

FirkløverFC (Frederik) 5. september 2023, 13:21
Dallas Stars HC sagde:
Kvart I Bold sagde:
Kan ikke se iden i det nye system. Det får folk til at stop med vman .
Jeg tror ideen med det er, at gøre det mere fair for alle klubber, også de små klubber.
Det er i stor grad topklubberne, der sidder på det bedste og tungeste personale.
Men topklubberne har jo alligevel stadigvæk 20+ trænere (i hvert fald de fleste), så på den måde forstår jeg heller ikke ideen. Tænk hvor mange trænere der ville være, hvis de største klubber ikke havde alle de gode trænere. smiley
Men grunden til jeg har mange trænere, er at jeg har mange der ikke skal træne det samme.
Når spillerne bliver 28-29 falder de i egenskaber, så der vælger jeg at optimere deres træning så meget jeg kan. Når en egenskaber rammer 100+ kan den ikke trænes højere, så er det jo spildt træningseffekt.
Og for at jeg kan gøre det effektivt har jeg en seniortræningsgruppe pr. spiller for seniorholdet.
Så har jeg en del trænere der kun har 20 i markspiller, som jeg nok kunne fyre, men når mine U23 drenge rykker op, vil jeg igen få brug for flere trænere. Så derfor har jeg valgt bare at beholde dem, for ikke at skulle lede igen om en måneds tid.

Kvart I Bold (Willemoes) 5. september 2023, 13:25
FirkløverFC sagde:
Dallas Stars HC sagde:
Kvart I Bold sagde:
Kan ikke se iden i det nye system. Det får folk til at stop med vman .
Jeg tror ideen med det er, at gøre det mere fair for alle klubber, også de små klubber.
Det er i stor grad topklubberne, der sidder på det bedste og tungeste personale.
Men topklubberne har jo alligevel stadigvæk 20+ trænere (i hvert fald de fleste), så på den måde forstår jeg heller ikke ideen. Tænk hvor mange trænere der ville være, hvis de største klubber ikke havde alle de gode trænere. smiley
Men grunden til jeg har mange trænere, er at jeg har mange der ikke skal træne det samme.
Når spillerne bliver 28-29 falder de i egenskaber, så der vælger jeg at optimere deres træning så meget jeg kan. Når en egenskaber rammer 100+ kan den ikke trænes højere, så er det jo spildt træningseffekt.
Og for at jeg kan gøre det effektivt har jeg en seniortræningsgruppe pr. spiller for seniorholdet.
Så har jeg en del trænere der kun har 20 i markspiller, som jeg nok kunne fyre, men når mine U23 drenge rykker op, vil jeg igen få brug for flere trænere. Så derfor har jeg valgt bare at beholde dem, for ikke at skulle lede igen om en måneds tid.
Jeg har ikke noget imod du har 10 træner og vis du bruger 8 timer på at find dem . Det skal bare være sådan jeg kan byd på en af dem og vis du vil af med en af en dem så har du lavet lidt c på det

FirkløverFC (Frederik) 5. september 2023, 13:34
Måske, svært at sige hvordan det vil fungere.

Jeg er spændt på det nye. smiley
Det virker fair overfor flere klubber - Som Dallas også nævner.

Go for it (Kenneth) 5. september 2023, 14:31
Kan heller ikke finde medarbejdersøgningen...
Besvar