Nytænkning med henblik på at holde på nye managers

Skrevet i Generelt

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 16. juli 2023, 12:49
Godt jeg ikke er den eneste af den holdning. Synes det er en skam smiley

Il Diavolo (Mathias) 16. juli 2023, 12:50
Kragelundfc sagde:
Godt jeg ikke er den eneste af den holdning. Synes det er en skam smiley
Desværre sker der ikke særlig meget fra udviklernes side. Spillet har nærmest stået uændret i 10 år, hvis man ser bort fra ungdomshold som skulle være den 'helt store' opdatering.

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 16. juli 2023, 12:54
Il Diavolo sagde:
Kragelundfc sagde:
Godt jeg ikke er den eneste af den holdning. Synes det er en skam smiley
Desværre sker der ikke særlig meget fra udviklernes side. Spillet har nærmest stået uændret i 10 år, hvis man ser bort fra ungdomshold som skulle være den 'helt store' opdatering.
Okay ja. Det ærgrer mig godt nok. Jeg synes ellers, at spillet har meget at byde på. Jeg frygter bare at på lidt længere sigt, at vi vil komme til at opleve endnu større tilbagegang...

Man kunne håbe at det på sigt blev nemmere som ny spiller at konkurreresmiley

Il Diavolo (Mathias) 16. juli 2023, 12:55
Kragelundfc sagde:
Il Diavolo sagde:
Kragelundfc sagde:
Godt jeg ikke er den eneste af den holdning. Synes det er en skam smiley
Desværre sker der ikke særlig meget fra udviklernes side. Spillet har nærmest stået uændret i 10 år, hvis man ser bort fra ungdomshold som skulle være den 'helt store' opdatering.
Okay ja. Det ærgrer mig godt nok. Jeg synes ellers, at spillet har meget at byde på. Jeg frygter bare at på lidt længere sigt, at vi vil komme til at opleve endnu større tilbagegang...

Man kunne håbe at det på sigt blev nemmere som ny spiller at konkurreresmiley
Jeg er enig med dig. Spillet har potentiale, men man er nødt til at vedligeholde og opdatere, ellers går det dødt, som du skriver.

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 16. juli 2023, 15:23
Il Diavolo sagde:
Kragelundfc sagde:
Godt jeg ikke er den eneste af den holdning. Synes det er en skam smiley
Desværre sker der ikke særlig meget fra udviklernes side. Spillet har nærmest stået uændret i 10 år, hvis man ser bort fra ungdomshold som skulle være den 'helt store' opdatering.
Projekt bedstefar var en større opdatering i min optik, det var tilbage i 2017 mener jeg
Besvar