Nytænkning med henblik på at holde på nye managers

Skrevet i Generelt

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 15. juli 2023, 17:37
Hej, jeg er netop tilbagevendt til dette spil. Jeg selv er betalende manager og nyder godt af dets goder. Jeg selv er lidt nostalgisk anlagt og mindes en tid med vman, hvor der var gang i forummet samt på transfermarkedet (flere online spillere)

Ville det være en idé at gøre spillet mere attraktivt for nye spillere, så de ikke i løbet af de første par uger oplever ikke at kan opgradere eksempelvis stadion? En kapacitet på 990 tilskuere er svært at lave et rentabelt hold med. Da jeg startede i sin tid var stadion kapacitet noget højere for ikke betalende bruger.

Jeg er klar over, at der skal være forskel på betalende brugere og ikke-betalende. Men måske forskellen ikke skulle være helt så stort, så nye managers går døde i spillet grundet manglende fremgang. Blot et forslag herfra.

Er jeg den eneste, som oplever, at folk stagnerer og dermed stopper med spillet?

Mvh. Kragelund Fc smiley

Nordlige Cartoons (Lollemand - Bud modtages) 15. juli 2023, 18:30
Jeg er enig i din tankegang smiley

Personligt startede jeg også igen, da jeg savnede nostalgien ( og derfor det nok var nemmere at fastholde mig og " lokke penge ud af mig"smiley

Man kan se der ofte bliver lavet omkring 10 nye klubber dagligt, og det vil komme alle til gode, hvis de føler at man kan komme ind i det hele uden at skulle begynde med betaling. Tænker da også de i sidste ende vil blive bidt af det og give flere betalende brugere i fremtiden.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. juli 2023, 18:37
Kragelundfc sagde:
Hej, jeg er netop tilbagevendt til dette spil. Jeg selv er betalende manager og nyder godt af dets goder. Jeg selv er lidt nostalgisk anlagt og mindes en tid med vman, hvor der var gang i forummet samt på transfermarkedet (flere online spillere)

Ville det være en idé at gøre spillet mere attraktivt for nye spillere, så de ikke i løbet af de første par uger oplever ikke at kan opgradere eksempelvis stadion? En kapacitet på 990 tilskuere er svært at lave et rentabelt hold med. Da jeg startede i sin tid var stadion kapacitet noget højere for ikke betalende bruger.

Jeg er klar over, at der skal være forskel på betalende brugere og ikke-betalende. Men måske forskellen ikke skulle være helt så stort, så nye managers går døde i spillet grundet manglende fremgang. Blot et forslag herfra.

Er jeg den eneste, som oplever, at folk stagnerer og dermed stopper med spillet?

Mvh. Kragelund Fc smiley
Hvis det kun er 990 tilskuere er jeg enig.. Men mener altså det er 4500 og det tænker jeg er nok til at prøve af om man kan få fremgang..

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 15. juli 2023, 18:42
Pers LØVER sagde:
Kragelundfc sagde:
Hej, jeg er netop tilbagevendt til dette spil. Jeg selv er betalende manager og nyder godt af dets goder. Jeg selv er lidt nostalgisk anlagt og mindes en tid med vman, hvor der var gang i forummet samt på transfermarkedet (flere online spillere)

Ville det være en idé at gøre spillet mere attraktivt for nye spillere, så de ikke i løbet af de første par uger oplever ikke at kan opgradere eksempelvis stadion? En kapacitet på 990 tilskuere er svært at lave et rentabelt hold med. Da jeg startede i sin tid var stadion kapacitet noget højere for ikke betalende bruger.

Jeg er klar over, at der skal være forskel på betalende brugere og ikke-betalende. Men måske forskellen ikke skulle være helt så stort, så nye managers går døde i spillet grundet manglende fremgang. Blot et forslag herfra.

Er jeg den eneste, som oplever, at folk stagnerer og dermed stopper med spillet?

Mvh. Kragelund Fc smiley
Hvis det kun er 990 tilskuere er jeg enig.. Men mener altså det er 4500 og det tænker jeg er nok til at prøve af om man kan få fremgang..
Jeg er ikke 100, men jeg mener, at niveauet ligger omkring de 1000 lige pt. De 4500 er mig bekendt, hvis man dannede sin klub før et hvis årstal.

Her har vi et forum fra 2017, som beskriver det lidt smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1177598-stadionkapacitet-begraensningen

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 15. juli 2023, 18:45
FC Pegasos sagde:
Jeg er enig i din tankegang smiley

Personligt startede jeg også igen, da jeg savnede nostalgien ( og derfor det nok var nemmere at fastholde mig og " lokke penge ud af mig"smiley

Man kan se der ofte bliver lavet omkring 10 nye klubber dagligt, og det vil komme alle til gode, hvis de føler at man kan komme ind i det hele uden at skulle begynde med betaling. Tænker da også de i sidste ende vil blive bidt af det og give flere betalende brugere i fremtiden.
Ja nemlig. Man kunne da håbe, at det ville gøre en forskel for de nye klubber, som oprettes smiley

Benløse Forever (The Disco guy) 15. juli 2023, 20:47
Er der ikke noget med man får en pose penge når man starter, så er det da en god start til at købe og sælge

Loyals (VMEnhancer) 15. juli 2023, 21:09
Pers LØVER sagde:
Kragelundfc sagde:
Hej, jeg er netop tilbagevendt til dette spil. Jeg selv er betalende manager og nyder godt af dets goder. Jeg selv er lidt nostalgisk anlagt og mindes en tid med vman, hvor der var gang i forummet samt på transfermarkedet (flere online spillere)

Ville det være en idé at gøre spillet mere attraktivt for nye spillere, så de ikke i løbet af de første par uger oplever ikke at kan opgradere eksempelvis stadion? En kapacitet på 990 tilskuere er svært at lave et rentabelt hold med. Da jeg startede i sin tid var stadion kapacitet noget højere for ikke betalende bruger.

Jeg er klar over, at der skal være forskel på betalende brugere og ikke-betalende. Men måske forskellen ikke skulle være helt så stort, så nye managers går døde i spillet grundet manglende fremgang. Blot et forslag herfra.

Er jeg den eneste, som oplever, at folk stagnerer og dermed stopper med spillet?

Mvh. Kragelund Fc smiley
Hvis det kun er 990 tilskuere er jeg enig.. Men mener altså det er 4500 og det tænker jeg er nok til at prøve af om man kan få fremgang..
4500 for klubber oprettet før stadionet blev lavet om til det nye system med tribuner man opgraderer mv. 1000 for klubber oprettet efter.


På trådens emne - Jeg ved ikke om det er ændret, men mange steder, hvis man åbner noget som kræver licens, bliver(blev) man kastet direkte ind i en betalingsside, uden at møde listen af fordele man får med licens først. Ikke ligefrem betryggende, men jeg har tidligere oplyst det til FC Apollyon, så måske der er sket noget.

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 15. juli 2023, 21:26
Benløse Forever sagde:
Er der ikke noget med man får en pose penge når man starter, så er det da en god start til at købe og sælge
Uh det kan godt være. Det kender jeg faktisk ikke til. Jeg ser bare et problem i, at man ikke kan opgradere sit stadion til mere end de 1000. Det vil på en sæson med 15 hjemmekampe give 135.000 i indtægter + sponsorat og tv-rettigheder. Det ville jeg ikke kunne dække mine lønninger med. Jeg selv har kun et middelmådigt 3. Division hold smiley


Falck Sport (Byd og lav en god handel) 15. juli 2023, 21:32
Loyals sagde:
Pers LØVER sagde:
Kragelundfc sagde:
Hej, jeg er netop tilbagevendt til dette spil. Jeg selv er betalende manager og nyder godt af dets goder. Jeg selv er lidt nostalgisk anlagt og mindes en tid med vman, hvor der var gang i forummet samt på transfermarkedet (flere online spillere)

Ville det være en idé at gøre spillet mere attraktivt for nye spillere, så de ikke i løbet af de første par uger oplever ikke at kan opgradere eksempelvis stadion? En kapacitet på 990 tilskuere er svært at lave et rentabelt hold med. Da jeg startede i sin tid var stadion kapacitet noget højere for ikke betalende bruger.

Jeg er klar over, at der skal være forskel på betalende brugere og ikke-betalende. Men måske forskellen ikke skulle være helt så stort, så nye managers går døde i spillet grundet manglende fremgang. Blot et forslag herfra.

Er jeg den eneste, som oplever, at folk stagnerer og dermed stopper med spillet?

Mvh. Kragelund Fc smiley
Hvis det kun er 990 tilskuere er jeg enig.. Men mener altså det er 4500 og det tænker jeg er nok til at prøve af om man kan få fremgang..
4500 for klubber oprettet før stadionet blev lavet om til det nye system med tribuner man opgraderer mv. 1000 for klubber oprettet efter.


På trådens emne - Jeg ved ikke om det er ændret, men mange steder, hvis man åbner noget som kræver licens, bliver(blev) man kastet direkte ind i en betalingsside, uden at møde listen af fordele man får med licens først. Ikke ligefrem betryggende, men jeg har tidligere oplyst det til FC Apollyon, så måske der er sket noget.
Det kunne man håbe, at det er blevet! Jeg selv har de bedste intentioner og ønsker for dette spil. Jo flere betalende medlemmer dets bedre. Jeg selv finder det ærgerligt, at folk mødes af denne betalingsmur så hurtigt, da det indebærer stagnation før, at man bliver ordentligt inddraget i spillet.

Det gør mig glad at høre, at du har gjort noget ved dette "problem" smiley

Il Diavolo (Mathias) 16. juli 2023, 12:43
Enig i at spillet, i den stand som det er i nu slet ikke er bygget til at bibeholde nye spillere.
Besvar