Starte op igen?

Skrevet i Generelt

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 8. februar 2023, 10:30
Jeg overvejer at starte op igen, men magter ikke at sætte mig ind i alt forfra igen.

Derfor ville jeg høre - hvis det selvfølgelig er okay med reglementet - om der er nogen der går med tanken om at stoppe/holde en pause. I så fald, giv mig en besked, så vil jeg gerne købe hele truppen og trænerne. Jeg har ikke overskuddet til at sætte mig ind i diverse, men vil gerne starte stille og roligt op.

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 8. februar 2023, 10:32
Det er vidst ikke i mod reglerne, kun hvis du køber en account smiley
Måske køb af trænere kunne blive et problem.

Spurs (Møller) 8. februar 2023, 10:32
KBHAVANA CF sagde:
Jeg overvejer at starte op igen, men magter ikke at sætte mig ind i alt forfra igen.

Derfor ville jeg høre - hvis det selvfølgelig er okay med reglementet - om der er nogen der går med tanken om at stoppe/holde en pause. I så fald, giv mig en besked, så vil jeg gerne købe hele truppen og trænerne. Jeg har ikke overskuddet til at sætte mig ind i diverse, men vil gerne starte stille og roligt op.
Så længe er det da ikke siden at du var her sidst? smiley
Så tænker ikke tingene har ændret sig så meget!

Men når det er sagt, så er jeg sikker på at der er en masse hold, der sælger fulde trupper smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 8. februar 2023, 10:41
Spurs sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Jeg overvejer at starte op igen, men magter ikke at sætte mig ind i alt forfra igen.

Derfor ville jeg høre - hvis det selvfølgelig er okay med reglementet - om der er nogen der går med tanken om at stoppe/holde en pause. I så fald, giv mig en besked, så vil jeg gerne købe hele truppen og trænerne. Jeg har ikke overskuddet til at sætte mig ind i diverse, men vil gerne starte stille og roligt op.
Så længe er det da ikke siden at du var her sidst? smiley
Så tænker ikke tingene har ændret sig så meget!

Men når det er sagt, så er jeg sikker på at der er en masse hold, der sælger fulde trupper smiley
Det føles som en evighed! smiley Dengang sad alt i rygraden, nu kan jeg knap huske hvordan man får købt en spiller smiley

Der er sket meget siden jeg sidst var (for meget) aktiv. Det er næsten 3 år siden jeg stoppede - det føles som længe smiley

Jeg vil gerne have en trup der koster maks et par mio. for lige at få lysten igen smiley


FirkløverFC (Frederik) 8. februar 2023, 10:41
Intet problem så vidt jeg ved. smiley
Bare prisen er fair for det du køber. smiley

Trænere kan man jo bare opsige og sende også.
Det går der jo sport i på forum.

Jeg har en hel ungdomstrup hvis det kunne have interesse, også hvis det bare er nogle af dem. smiley

Renseriet (Alt til salg - skriv) 8. februar 2023, 10:46
Du er velkommen til at hente min top enorme 19 årig trup, hvis du har råd smiley så har du da et top hold det næste års tid! Trænere medfølger smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 8. februar 2023, 12:13
Renseriet sagde:
Du er velkommen til at hente min top enorme 19 årig trup, hvis du har råd smiley så har du da et top hold det næste års tid! Trænere medfølger smiley
Jeg har omkring 700 mio at gøre godt med - er det nok? smiley

Renseriet (Alt til salg - skriv) 8. februar 2023, 12:31
Du har ikke råd til lønninger så! Det ville være ærgerligt smiley smiley
Besvar