Holdet.dk

Skrevet i Off-topic

Lazio CF (Jonas Andersen) 9. august 2019, 12:24
Bliver spændende i år!
Tror Chelsea, United, Tottenham får et svært år...
Chelsea har solgt ud og satser mere på talenter, det kan blive svært over en hel sæson!
United har købt ind til forsvaret, men solgt lukaku. Hvis de ikke får gang i Sanchez, så kan det virkelig blive en forfærdelig sæson for dem..
Tottenham tror jeg simpelthen har toppet, og deres handler har ikke været stjerne køb..

City og Liverpool kommer nok igen denne sæson til at kæmpe om mesterskabet..
Arsenal tror jeg virkelig får en fremragende sæson! De har virkelig haft et overraskende godt vindue! Spændende indkøb som Pepe, Ceballos, Tierney og Luiz! Derudover har de også fået Martinelli, som er et spændende ungt talent!

FC Rødvin (Brixtofte) 9. august 2019, 12:48
Lazio CF sagde:
Bliver spændende i år!
Tror Chelsea, United, Tottenham får et svært år...
Chelsea har solgt ud og satser mere på talenter, det kan blive svært over en hel sæson!
United har købt ind til forsvaret, men solgt lukaku. Hvis de ikke får gang i Sanchez, så kan det virkelig blive en forfærdelig sæson for dem..
Tottenham tror jeg simpelthen har toppet, og deres handler har ikke været stjerne køb..

City og Liverpool kommer nok igen denne sæson til at kæmpe om mesterskabet..
Arsenal tror jeg virkelig får en fremragende sæson! De har virkelig haft et overraskende godt vindue! Spændende indkøb som Pepe, Ceballos, Tierney og Luiz! Derudover har de også fået Martinelli, som er et spændende ungt talent!
Enig med det meste. Chelsea/United har simpelthen ikke lukket nok huller. Som United fan er det svært at se, hvordan vi skal kunne kæmpe med om top 4, når der fortsat ikke er hentet en erstatning for Herrera.

Arsenal synes jeg også har handlet fremragende ind. De har hentet forstærkninger, der hvor det var mest nødvendigt. Specielt Tierney er jeg spændt på at se. Og at få £40m for Iwobi er også godt købmandsskab.

Tottenham tror jeg derimod ikke, at man skal undervurdere. Jeg synes, de Lo Celso er et rigtig spændende indkøb. Jeg følger dog ikke La Liga særligt tæt, hvorfor det er ren mavefornemmelse, og så ellers hvad La Liga fans beskriver på Reddit. Sessegnon ser jeg lidt som en lottokupon. Han var rigtig god i Championsship, mens hans sidste år falder fuldstændig igennem.

City/Liverpool ser pt. bare ud til at være for gode for resten af holdene.

Gundsømagle United (Sir Hansen) 9. august 2019, 21:56
Så har Bjørnebanden også meldt sin ankomst.

La Nacuary (Rasmus) Crew 10. oktober 2019, 12:53
En lille midtvejs status smiley

Besvar