Silkeborg IF
Åhhh hvad... Snittede lige 107%
Written 10 October 2014, 19:16
- Åhhhhh jaaaa. Gad jeg os godt at jeg kunne
- Jamen så skal du bare træne dine spillere i løb.
- Åhhh hvad. Jamen mine spillere er jo ikke særligt gode?
- Det er heldigvis tæt på ligegyldigt hvor gode dine spillere er nu, du skal bare træne dem i deres primære stats og pt kun i løb.
Den hellige gral!
Det er nu officielt at Dennisiana Jones er meget tæt på at få fat på spillets hellige gral. Desværre for os brugere er planen at kyle den langt ud af templet
Spillet har haft mange features, der igennem tiden har gjort spillet til noget helt specielt. En for en er disse features blevet ændret til en non-feature eller bare helt fjernet.
Spillet har overlevet denne plyndring pga. netop den hellige gral.
Den hellige gral er naturligvis træningen.
Træningen har altid stået stærkest af alle features i spillet. Det er der mange grunde til.
Tænk bare på at der igennem årerne har været et hav af teorier, om hvilke stats der var bedst for de forskellige positioner. Man ser stadig ældgamle erfarne managers tæske deres angribere i taktik, fordi en gammel tosse engang fik folk bildt ind, at beslutsomhed var alfa & omega for angribere.
Flere ting er igennem årerne blevet klarlagt.
Der er ikke mange der længere er bange for at have mere end 5 spillere i en gruppe, de skifter ikke trænere hver dag, De færreste træner kl. 00.13, selv om Dan var stensikker på, at det var det gyldne tidspunkt, Det er ok at ha dårlige spillere sammen med gode osv. osv. osv.
Der er noget magisk omkring træningen. Vi har fora til spilleres og holds træninger og det er og har altid været et mål for mange, at finde sig selv på de lister engang.
De magisk træninger huskes af mange! Det være de enkelte toptræninger som Dalbø der trænede 5,04 på grøn, eller de helt voldsomme præstationer, som da Ephron Filipowski snittede 10,26 over en periode på 20 dage.
Spørg så nu jer selv. Vil i kunne huske Bjarne om 5 år, altså den Bjarne der i dag trænede 38% på gul på hård int., i en i midten, med træneren Rolf Klarklud, kl. 11. 23 - mere info om træningen er på vej.............................................................................................
Mystikken og magien er pist væk
Og nu ser det sørme os ud til, at udviklerne vil kompensere folk for deres udueligehed og godtgøre for de spildte stats - altså får Moody Bow intet ud af at ha trænet Andrew Farnan som en drøm og ha alokeret et minimum af spildstats på ham, for alle dem der har trænet på autopilot og tæsket deres midtbaner i taktik og team building får da bare lige flyttet spildstats over....Jesus F...... Christ!!!!
Jeg hunne ha levet med de nye stats, hvis de havde adresseret det største problem der er med dem.:
- Der er ingen spildstats, hvilket betyder at alle spillere kommer til at ligne hinanden...
- Loftet på 100 stats nåes ved 28 års alderen...
- Jeg kan snildt få en angriber til at ramme 100 i afslutning som 25-26 årig og derfra er alt hvad jeg giver ham i afslutning spildt! Altså kan jeg ikke lave mine spillere bedre end andre, der ikke træner dem så godt.
- Der er absolut ingen grund til at betale 50+ for de bedste spillere længere. Dem til 15 rammer os 100.
Men dette har man ikke kigget på. i stedet har man lanceret den latterlighed der kom ud i dag.
Et eksempel på en kommende salgstråd:
Snitter 49% på blå. Jeg har kun trænet ham i teknik så han er godt stigende. Hvor god han reelt er er der naturligvis ingen der aner,
Hurlumhejhus noget fattigt vås!!!
Mine spillere kommer på t-listen og vil snarligt alle blive sat på auktion.
Dette spil har nu mistet sin hellige gral og dermed os grunden til at jeg og et hav af andre har spillet...
- Jamen så skal du bare træne dine spillere i løb.
- Åhhh hvad. Jamen mine spillere er jo ikke særligt gode?
- Det er heldigvis tæt på ligegyldigt hvor gode dine spillere er nu, du skal bare træne dem i deres primære stats og pt kun i løb.
Den hellige gral!
Det er nu officielt at Dennisiana Jones er meget tæt på at få fat på spillets hellige gral. Desværre for os brugere er planen at kyle den langt ud af templet
Spillet har haft mange features, der igennem tiden har gjort spillet til noget helt specielt. En for en er disse features blevet ændret til en non-feature eller bare helt fjernet.
Spillet har overlevet denne plyndring pga. netop den hellige gral.
Den hellige gral er naturligvis træningen.
Træningen har altid stået stærkest af alle features i spillet. Det er der mange grunde til.
Tænk bare på at der igennem årerne har været et hav af teorier, om hvilke stats der var bedst for de forskellige positioner. Man ser stadig ældgamle erfarne managers tæske deres angribere i taktik, fordi en gammel tosse engang fik folk bildt ind, at beslutsomhed var alfa & omega for angribere.
Flere ting er igennem årerne blevet klarlagt.
Der er ikke mange der længere er bange for at have mere end 5 spillere i en gruppe, de skifter ikke trænere hver dag, De færreste træner kl. 00.13, selv om Dan var stensikker på, at det var det gyldne tidspunkt, Det er ok at ha dårlige spillere sammen med gode osv. osv. osv.
Der er noget magisk omkring træningen. Vi har fora til spilleres og holds træninger og det er og har altid været et mål for mange, at finde sig selv på de lister engang.
De magisk træninger huskes af mange! Det være de enkelte toptræninger som Dalbø der trænede 5,04 på grøn, eller de helt voldsomme præstationer, som da Ephron Filipowski snittede 10,26 over en periode på 20 dage.
Spørg så nu jer selv. Vil i kunne huske Bjarne om 5 år, altså den Bjarne der i dag trænede 38% på gul på hård int., i en i midten, med træneren Rolf Klarklud, kl. 11. 23 - mere info om træningen er på vej.............................................................................................
Mystikken og magien er pist væk
Og nu ser det sørme os ud til, at udviklerne vil kompensere folk for deres udueligehed og godtgøre for de spildte stats - altså får Moody Bow intet ud af at ha trænet Andrew Farnan som en drøm og ha alokeret et minimum af spildstats på ham, for alle dem der har trænet på autopilot og tæsket deres midtbaner i taktik og team building får da bare lige flyttet spildstats over....Jesus F...... Christ!!!!
Jeg hunne ha levet med de nye stats, hvis de havde adresseret det største problem der er med dem.:
- Der er ingen spildstats, hvilket betyder at alle spillere kommer til at ligne hinanden...
- Loftet på 100 stats nåes ved 28 års alderen...
- Jeg kan snildt få en angriber til at ramme 100 i afslutning som 25-26 årig og derfra er alt hvad jeg giver ham i afslutning spildt! Altså kan jeg ikke lave mine spillere bedre end andre, der ikke træner dem så godt.
- Der er absolut ingen grund til at betale 50+ for de bedste spillere længere. Dem til 15 rammer os 100.
Men dette har man ikke kigget på. i stedet har man lanceret den latterlighed der kom ud i dag.
Et eksempel på en kommende salgstråd:
Snitter 49% på blå. Jeg har kun trænet ham i teknik så han er godt stigende. Hvor god han reelt er er der naturligvis ingen der aner,
Hurlumhejhus noget fattigt vås!!!
Mine spillere kommer på t-listen og vil snarligt alle blive sat på auktion.
Dette spil har nu mistet sin hellige gral og dermed os grunden til at jeg og et hav af andre har spillet...
Comments
Så snart de nye træningsøvelser kommer, så er jeg sikker på, at det bliver fantastisk med den nye visning
Fordi der nu ikke vil være nogen spildstats, så er det pludselig herligt at træne 107%???
Som jeg har sagt til dig før, så er man igang med at polere en lort! Desværre kom man noget poleremiddel til jobbet...
Vil du absolut kortlægge en træningsøvelse til CR7, som gør ham bedre til at opdække?
Uden de 8 stats får vi spillere der ligner hinanden på en prik, og da alle spiller med samme taktikindstillinger, så kan man nu ikke længere opnå en edge!
https://www.youtube.com/watch?v=Tl7ca_QL5kY
Og nu ER det forsent at rette op på det... 99% er afsløret inden søndags sæson afslutning...
De fortæller bare hvor meget spilleren er steget i den pågældende egenskab.
Prøv nu lige at undersøge hvordan det reelt fungerer før I kommer med lamme udtalelser. Denne opdatering er blot en ny måde at se træningsresultatet på - ligesom da man gik fra D-Marken til euroen.
Drop mit "?" Dette er min presse, og har ikke bedt om, at du skal bruge tid på at kalde det vås. + Jeg jo kender svaret, og da du intet fornuftigt kan ha at sige ud over det rigtige, så er spørgsmålstegnet ikke relevant.
Held og lykke med alt J.
Held og lykke med alt J.
Det var det, jeg kaldte vås.
Det er jo lige meget om løbetræning sparker procenterne op. Vi har altid vidst hvilke gamle instrukser der blev til nye instrukser. Når de nye træningsøvelser kommer, så vil vi se det samme som før, bare med den godte at se hvad spilleren trænede den pågældende dag.
http://www.virtualmanager.com/forums/topics/1081294-nye-til-gamle-stats - hvis du skulle være i tvivl
Det ændrer ikke på, at løb er det eneste der pt er givtigt at træne i. Forestil dig, at man ikke havde den gamle træning at se på, så ville man tro at mine angribere er mine bedste spillere pot.mæssigt, hvilket langt fra er tilfældet. Ene og alene fordi de aldrig har trænet andet end løb og teknik...
Det er da dejligt at nogen finder et transparent spil for underholdende, men jeg er ikke en af dem! Så før du kalder mine kommentarer for lamme, fordi jeg angiveligt ikke har undersøgt dit og dat, så husk lige på, at jeg kender det her spil bedre end nogen andre og jeg har ikke behøvet at trække alverdens data ud fra spillet for at finde ud af spillet.
Det er i øvrigt påfaldende at ingen fra crewet ikke har ytret utilfredshed med dette tiltag. Jeg ved at H. Hansen hader dette, men intet har man hørt... Ulm er heller ikke fan af sådan et tiltag her, men han guider blot på forum...
Så når crewet skriver som du gør her, så er det pokkers utroværdigt, da jeg ved at personlige holdninger tilsyneladende er gemt væk.
Ja nogen vil måske endda finde kommentarer som dem du kommer med og div. ndet crew for "lamme"
Jeg ville personligt være blevet tosset, hvis jeg havde spillet dette spil i over 10 år og der ikke skete ændringer. Men sådan er vi mennesker jo vidt forskellige
Her er ændriger som er lavet der har været gode:
- 50 pladser på ø-listen.
- 25 truppladser.
- Lyn ved boost af en spiller.
- at det er synligt at der er blevet brugt træner.
Fælles for disse ting er, at de alle er foreslået af brugerne...
Alle andre ændringer store som små har været med til spiralen der nu er tæt på at ankeret en gang for alle får trukket spillet ned hvor det ikke kan bunde.
Tænk sig hvis udviklerne gendannede Vman2, som det var før man fik lavet alle de hovedkøse ændringer, så kunne vi igen ha et spil med 3000 online samtidigt med masser at give sig til, mens du kunne forstætte her sammen med et par 100 andre, så kunne i passende skiftes til at lave nye skemaer i excel.
Der er lavet nye udgaver som man også kan vælge og sådan skulle man os ha valgt at gøre her. Man havde et spil der ar elsket og spillet af mange.
Igennem en årrække på ca. 5, gik man nu igang med at lave ændringer i selve spillets opbygning. Alle disse ændringer havde intet med udvikling at gøre! En for en udhulede man spillets fundament. Fugerne var ugennemtænkt og blev ikke lavet færdige...
Man havde en drøm om at komme ind på App markedet. Det hele startede med stadion editorenog det hele faldt sammen igen med den editor. At bygge en app op om et gammelt programmeret spil var ikke muligt og i stedet er vi nu endt ud med kvarte og halv færdige løsninger.
Hvis du vil kalde det udvikling, så er det nok ikke inde for innovation du skal arbejde i fremtiden!